Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er til deg som er leser av Gamereactor, eller bare tilfeldig besøkende, og er kommet over vårt community. Enten du har lest rundt på forumet vårt og bare ikke summet deg til å registrere bruker enda, eller du har registrert bruker men aldri postet her.

Registrer deg! Delta!

Gamereactor vil ha deg. Vi trenger deg. For å lage et større, bedre og mer inkluderende community.

Uansett om du er 8 år eller 28 år, enten dette er ditt første forum eller ditt tiende. Her kan du ta dine første babyskritt eller dele av din uendelige visdom og erfaring. Her kan du lese om hva andre gjør på og synes, og dele dine egne opplevelser og meninger. Alle er velkommen. Alle blir tatt vel imot.

http://www.gamereactor.no/blimedlem/
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg fikk ikke lov siden jeg allerede er innlogget som medlem
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Jeg fikk ikke lov siden jeg allerede er innlogget som medlem


Det ser dessverre ut til å gjelde oss alle.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Som jeg indikerer innledningsvis er beskjeden rettet til lesere som ikke har laget seg bruker. Til brukere som ikke poster aktivt, er beskjeden: delta. Hvis du allerede er aktivt medlem kan du egentlig se bort fra hele denne bloggen, og bare ta med deg en oppfordring som jeg kommer med nå:
Vær mer aktiv, kommenter mer, og hjelp til å lage tråder!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Regner med at dette er måneden hvor det registreres flest nye brukere, mye på grunn av julekalenderen...
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Du kunne godt ha ventet med denne bloggen, så hadde det vært større vinnersjanser på julekalenderen!
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!