LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Mange av dere har sikkert sett filmen "Gladiatoren," og jeg tror at de aller fleste som har sett den mener at den er en glimrende film. Derfor satt jeg omtrent kjeksen i halsen da jeg så i VG i dag at den hadde fått terningkast 3!! Den skal gå på tv i dag (14. april) og i den forbindelse hadde den et terningkast i avisa. Jeg synes at dette er en helt horribel karakter! Filmen er glimrende, rekvisitter og kostymer, scenene, manuset og spesielt den enestående filmmusikken.. Alt er jo glimrende ved Gladiatoren, så hvorfor i helv*** (et varmt sted) får den en så middelmådig karakter? Når omtrent alle seriøse nettsteder og filmaviser har lovpriset den, så synes jeg det er direkte tåpelig at VG gir den en sånn karakter. Smak og behag er en ting, men dette blir jo bare for teit! Synes forresten at noen av spillanmeldelsene dems har vært helt på trynet, men terningkast 3 til selveste Gladiatoren tar kaka!!
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      Hrmpf! At det går ann! Filmen er jo et mesterverk!!!
      VG trenger nye anmeldere, sikkert bare 95 år gamle konservative klyser der...
      Blå...
      • 0
      Ja, det er helt riktig. Filmen er ren og skjær kunst! Treer! FY SKAM!
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      VG kan ikkje sette karakterer på filmer o.l
      There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
      • 0
      Nei, absolutt ikke!
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      VG burde holde seg til sladder og nyheter, det er det samme med spill karakterene de gir. Forferdelige
      Ich Bin das unske punkse <--- hva enn nå det betyr
      • 0
      FIKK DEN EN 3ÈR??????!!!!!!!
      filmen er jo DRIT bra..
      en av de beste filmene jeg har sett
      den fortjener 6/6
      De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
      • 0
      Synes filmen er ganske kjedelig egentlig. Sånn typisk episk "antikk" action som det ble laget så mye av for noen år siden, men det er jo alikevel en av de bedre da så 4/6 hadde ihvertfall vært på sin plass.
      This is great banter, it really is.
      • 0
      Jeg er helt enig. Gladiatoren er et mesterverk av en film, og Russel Crowe fortjener Oscaren han fikk.

      Hva er i veien med VG? en 3'er? Den fortjener en 6 på terningen, og la VG se filmen en gang til, så de skjønner at dette ikke er en dårlig film.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Du var den mest negative til nå fanzypanzy. Jeg synes ikke at filmen er kjedelig et sekund, men smak og behag så klart. Vi liker jo alle forskjellige filmer.

      Ja, Predator. Det er jo et poeng at Russel Crowe til og med fikk Oscar (den fortjente han). Det er absolutt ikke en dårlig film, ikke en bra en heller. Den er KONGEBRA! Bedre enn det meste... jeg synes den hevder seg med de aller ypperste.

      Er enig med KEv_91 og Gitaroo også naturligvis
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      WTF! Dette er det dummeste terningkastet jeg har sett fra VG noen gang. De burde jo fått en kule i posten for alt under 5 på en topp-film som dette!
      I'm ThreepWood, a mighty moderator!
      • 0
      hva faen drikker vg om dagen.En trer filmen er et mesterverk.Jeg skal se den i kveld men er det noen andre som skal se den?
      xO
      • 0
      • Yayo
      • Yayo


      Her er anmeldelsen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7013645

      Det som slår meg mest, er hvor dårlig anmeldelsen er. Det nevnes ingenting om skuespillere, manuset, eller effektene.

      Kuken som har anmeldt filmen sutrer bare om hvor stor skala Gladiatoren har. Og så kort anmeldelsen er!

      Gladiatoren er filmkunst på sitt beste, og fortjener ingenting annet enn en 6'er.
      You better check yourself, before you wreck yourself
      • 0
      Tragisk. Den filmen fortjener minst en 5er! Veldig underholdende og bra, så en 3er er å gå for langt. Likte han ikke filmen kunne han minimum ha gitt den 4er.

      Noen fortjener sparken her...
      ZoMG"$)(092r HaXZzOOORzzz
      • 0
      Fa**, jeg klikker! >< tenk å være så dum å gi en så fantasktisk film 3-er! KAST de fordømte vg folka ut av vinduet, for det her... DET HER ER UHØRT!
      Baruk Khazad, Khazad Aimenu!
      • 0
      VG andmeldelser suger tvers igjennom, de er pill råtne alle sammen. spessiellt spill....
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      Jeg så ikke filmen jeg da, men jeg har den på DVD!!
      Skal lese anmeldelsen nå

      Fy faen!! Blir så jævlig irritert og provosert av å lese det han Jon Selås skriver. Han burde kastes på hue og ræva ut hvis han ikke har fått sparken allerede. Er sikker på at 99 % av de her på sida kunne skrevet en bedre anmeldelse
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      han burde fått sparken, siden han har tydelivis null peiling på hva han snakker om.
      den fikk jo strålende kritikker andre steder liksom.
      syns den er stili jeg.
      • 0
      Jeg jobber selv i Verdens Gang, og må selv innrømme at noen av de anmeldelsene som blir tatt er ganske strenge, men med tanke på at filmen er noen år gammel, og ikke minst at folk har ulik smak så har han full rett til å gi filmen en så dårlig karakter.

      Men selv så synes jeg at Gladiatoren er en strålende film på alle punkter, som absolutt fortjener en bedre karakter.
      Vegas - The place that never dies
      • 0
      Jaja jeg stoler bare på Gamereactor når det gjelder film og spill
      GR ruler!:)
      • 0
      WTF!!! VG-folka er jo riv ruskende gale. Han som har sett på filmen og gitt den filmen en 3-er må ha drukket 10 liter med ren alkohol og ikke husket noe av filmen så han måtte bare finne på noe. En slik film som dette er en gladiator film på det ypperste. Han fyren som anmeldte den filmen burde bli kastet i havet og VG-folka for tilbake jakken hans med en fisk inn i. Det er en Sicilansk melding for at den personen sover med fiskene.

      Den anmelderen burde sette hode sitt i skam

      Lagt til 2007-04-15 17:11:
      Er det alderen til anmelderen som er terningkastet?

      Lagt til 2007-04-15 17:22:
      Jon Selås hetter han som har anmeldt "Gladiatoren" filmen. Han burde virkelig sette hode sitt i skam for den møkka karakteren han ga den filmen. Man skulle ønske å gi han en stor mengde juling og dynke hode hans ned i toalettet hans og deretter spyle det gang på gang.

      Vis han virkelig ikke likte den filmen så blir straffen hans i hel**** å se på den filmen så lenge han er der.

      "Some stories can't be told by words, some legends are meant to die, some bloodlines must come to an end."
      • 0
      anmeldelser går ikke på smak og behag, men på hva filmen faktisk består av, gode skuespillere, gode effekter også videre. de som anmelder etter smak og behag er IKKE gode anmeldere, som f.eks. jon selås(gidder ikke å skrive navnet med stor bokstav engang).

      PS/NB: det går ikke ann og drikke ren alkohol... så fort væsken kommer i kontakt med luft reduseres det til 96%, som er det absolutt høyeste man kan drikke...
      "Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
      • 0
      for å kjøre ekstra off topic, så jo jon_melon, man kan framstille 100% ren etanlo, men ikke ved hjel av destillasjonsmetoden, og nei de 4% fordamper ikke i kontakt med luft.capiche.

      Back on topic så syns jeg VG generelt sliter med objektiviteten i sine anmeldelser
      I'm ThreepWood, a mighty moderator!
      • 0
      "men med tanke på at filmen er noen år gammel, og ikke minst at folk har ulik smak så har han full rett til å gi filmen en så dårlig karakter."

      Hva har filmens alder å gjøre med filmens kvalitet? Hindrer ikke Gudfaren i å være verdens beste film på Internet Movie Database sine sider.

      ThreepWood: gg for¨å kjøre mer off-topic og for å være pirkete så kan jeg si at du skriver et sprøsmålstegn etter ordet capiche, noe som blir omtrent "forstått?" på norsk

      Jeg synes at uansett om en anmelder ikke liker Gladiatoren ut fra sin personlige smak så fortjener den uansett en god karakter pga musikk, skuespill osv. VG sliter VELDIG med objektiviteten ja. Merker dette på spillanmeldelser også
      Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
      • 0
      for å fortsette OT så kan du merke deg at det er et bevisst valg å ikke ha spørsmålstegnet der. "Forstått?Ja.= Forstått."
      I'm ThreepWood, a mighty moderator!
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!