Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(6) Mirror's Edge 2 (Dice)
Mirror's Edge 2 er ikke ennå ikke offisielt annonsert, men ifølge flere twitter-meldinger er det allmennt kjent i Stockholms utviklermiljø at Dice er i full sving med utviklingen. Og jeg gleder meg av to grunner. Den første er tilliten til Dice. Den andre? Det første spillet var utrolig bra, så enkelt er det. Konseptet i det første spillet var utrolig interessant - det var et førstepersons løpespill, ikke skytespill. Jeg har en følelse av at Dice har tatt serien tilbake på dreiebordet, lært av utfordringer med det originale spillet og serverer et enda penere og mer spektakulært Mirror's Edge 2.

(7) Tearaway (Media Molecule)
Hvis Little Big Planet har lært oss noe, så er det at funksjonaliteten i PS Vita åpner for fantastiske spillopplevelser. Plutselig var vipping og berøringsskjerm både foran og bak en naturlig del av spillingen, og teknologien mer enn bare en gimmick. Med Tearaway er det Media Molecule, skaperen av hele seriens tur til å vise hvordan de kan utnytte funksjonaliteten. Designet er superlekkert, mulighetene er mange og jeg krysser fingrene for en nyskapende, kreativ og leken spillopplevelse.

(8) Rainbow 6 Patriots (Ubisoft Montreal)
2013 er sannsynligvis året vi får nye konsoller. Ubisoft har hintet om at det neste kapittelet i Rainbow-sagaen skal lande på nestegenerasjonskonsoller. Med meritter som Future Soldier, Far Cry 3 og Assassin's Creed 3 i løpet av 2012 er utvikleren inne i en god periode. Patriots kan meget mulig være et lanseringsspill til nye Xbox i slutten av neste år, og for et lanseringsspill det ville ha vært.

(9) Dead Space 3 (Visceral Games)
Mange ble skeptiske da Dead Space 3 ble presentert med et actionfylt spetakkel på E3 i fjor - meg selv inkludert. Nå er jeg mer positiv, og det er mest på grunn av co-op-biten. Det er mulig at dette går på bekostning av skrekksekvensene, men jeg står heller side om side med en kompis og fyrer av velplassert skudd mot skjøre monsterkropper, enn å bli skremt livsskiten ut av. Mulig jeg er litt pysete...

(10) Fuse (Insomniac Games)
Ok. Jeg tar en sjanse her. Selv om Fuse er en AAA-produksjon, er jeg litt usikker på om Insomniac klarer å lage kvalitetsfølelse på samme nivå med resten av spillene på listen. Fuse fant veien til listen av én enkel grunn. Det er gøy, gøy gøy! En helt ny serie med lovende samarbeidsdel. Fuse kan bli en veldig god opplevelse sammen venner.

NB! Resten av listen (Topp 5) vil bli lagt opp i morgen. Presenter gjerne din liste fra 10 til seks i dag, og hold av topp 5 til i morgen.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Feil plassering på bildene? Er ikke Tearaway på 7ende plass
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Feil plassering på bildene? Er ikke Tearaway på 7ende plass


Det stemmer! Bra du så det, takk for det. Fikset nå.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har mistet Mirror's Edge, vurderer å kjøpe det igjen.
  • 0
Phet liste! Spent på hva du kommer med i morgen!

Dette er mine 10 til 6:
10. Battlefield 4
9. Sim City
8. Splinter Cell Blacklist
7. Bioshock Infinite
6. FIFA 14

Mye EA her lol!
  • 0
Hvis Deadspace 3 er inne på topp TI listen blir det er kjedelig spill-år i 2013.
Jeg håper på en overaskelse eller to
The gavel corrupts
  • 0
Mirrors Edge 2 håper jeg blir bra, og ser frem til del 2 av listen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spennende liste! Forundrer meg ikke om Watch Dogs havner på førsteplassen. Husker du skrøt mye av det under E3.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Har store problem med å korte ned lista til 10 spill.

Men her er den:

10. Splinter Cell: Blacklist
9. MGS: Ground Zeroes
8. Watch Dogs
7. Dead Island: Riptide
6. Beyond Two Souls

og her er resten:

5. Until Dawn
4. Sacrilegium
3. The Last of Us
2. Grand Theft Auto 5
1. Tomb Raider
  • 0
Siterer Maabren:
Har store problem med å korte ned lista til 10 spill.

Men her er den:

10. Splinter Cell: Blacklist
9. MGS: Ground Zeroes
8. Watch Dogs
7. Dead Island: Riptide
6. Beyond Two Souls

og her er resten:

5. Until Dawn
4. Sacrilegium
3. The Last of Us
2. Grand Theft Auto 5
1. Tomb Raider


Haha! Du klarte ikke vente til i morgen med de siste fem?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Er ikke noe særlig interessert i noen av dem, men ser frem til neste del.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer sonic og link:
Er ikke noe særlig interessert i noen av dem, men ser frem til neste del.


Presenter dine egne da!
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Crysis 3, Sly 4 og Metal gear Solid: Ground Zeroes ser jeg mest frem til!

Kan vel legge til Killzone: Mercenary og Ratchet and Clank Q-Force til Vita også.
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Presenter dine egne da!


Har ikke tenkt så mye over hva som kommer til neste år, så kan ikke uttale meg helt enda.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Siterer Duckislate:
Crysis 3, Sly 4 og Metal gear Solid: Ground Zeroes ser jeg mest frem til!

Kan vel legge til Killzone: Mercenary og Ratchet and Clank Q-Force til Vita også.


Helt enig. Gleder meg også til Watch dogs.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
10. Bioshock: Infinite
9. Tomb Raider
8. Fifa 14
7. Mirror's Edge 2
6. God of War: Ascension
  • 0
Jeg må nok fundere litt mer på 2012-lista mi før jeg gir meg i kast med noe 2013. Kjenner jeg meg selv rett, blir nok 2013-lista preget av mange japanske spill som aldri ser dagens lys her i vesten...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Citerer Maabren:og her er resten:

5. Until Dawn
4. Sacrilegium
3. The Last of Us
2. Grand Theft Auto 5
1. Tomb Raider

Haha! Du klarte ikke vente til i morgen med de siste fem?


Hehe, sikkert ein eller anna bytting som har hacka og lekka siste delen av lista mi.
  • 0
Ingenting på lista som frister enda,får se hvilke spill som ligger på 1-5.plass.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Min liste:

10. MGS: Ground zeroes
9. Alien: coloniel marines ( riktig? )
8. Mirror's Edge 2
7. Injustice: Among gods
6. Splinter cell: Blacklist
5. Metro: Last light
4. Rainbow Six: Patriots
3. Tomb Raider
2. Watch Dogs
1. Bioshock: Infinite
The D' is silent.
  • 0
Har bare fem spill jeg vet for sikkert at jeg skal ha i 2012, så de nevner jeg ikke før neste del.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Av de der er det Fuse og Mirror's Edge 2 jeg ser fram til. Får se om jeg får skrevet ned en liste av de jeg ser mest fram til i neste del.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ser veldig frem til å kanskje høre mer om Mirror's Edge 2.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Venter ikke på noen ting til neste år faktisk. Kanskje like greit, så kan jeg kose meg med de jeg allerede har. Ble litt vel mye nå med Absolution, AC3 og FC3 så tett på hverandre. Rkker jo ikke fullføre SP-deln av hvert spill før det kommer et nytt, og attpåtil har alle spillene flere moduser i tillegg.
Burde gleda meg til Splinter Cell, men Conviction tok jo fullstendig livet av serien for min del.
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
6) God of War: Ascension
7) Mirror's Edge 2
Rainbow Six: Patriots
9) Fuse
10) Metro Last Light
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!