Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tid: 19-02.20
Sted: Nattergalen Trondheim.
Mat: Middels smakfult, litt overkokt pinnekjøtt med pølse og kålrabistappe.
Stemning: Høylydt.

Inngangen: Kunne knapt vært dårligere. Det er én type invitasjoner som ikke er trivelige å få: Begravelser. Uansett hvor lite brå.

Kvelden: Jeg var mitt vanlige uselskapelige jeg. Men i tillegg usedvanlig trøtt. Jeg spiste maten og fant meg et hjørne som jeg befestet.

Oppsummering: Kvelden var vellykket. En håndfull mennesker snakket til meg, og jeg hadde det OK.
<bild>
Jeg kom hjem etter spaserturen fra Nattergalen i sentrum for ca. 20 minutter siden.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
I sedvanlig stil. Stay classy. ;)
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Noen er ikke interessert i tomprat og de føler seg ikke så festlige når de er på fest. Dette har med klassisk personlighetspsykologi å gjøre, noe som har interessert meg veldig en god stund.

Det er godt jobba å skrive en edruelig tekst 05:05 på natta. Respekt.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hørtes ut som en noen lunde vellykket kveld.
Per aspera ad astra
  • 0
Siterer remote:
Det er godt jobba å skrive en edruelig tekst 05:05 på natta. Respekt.
Jeg var helt edru da. Bare litt trøtt. Men jeg hadde gått hjem i to timer og fått masse frisk luft. Ingen politipatrulje på Tyholt denne natten.

Siterer remote:
Noen er ikke interessert i tomprat og de føler seg ikke så festlige når de er på fest. Dette har med klassisk personlighetspsykologi å gjøre, noe som har interessert meg veldig en god stund.
Det er meg rent generelt. Å innlede tomme samtaler er helt fjernt for meg, og å stille de vanlige spørsmålene føles bare kjedelig og repetitivt. Jeg klarer ikke å stille spørsmålet tilbake "hvordan har du det?", "hva driver du med nå?" osv. Samtaler dør gjerne ved at jeg ikke kommer med de vanlige høflighetsfrasene addressert tilbake.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!