Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, du leste søren meg riktig. Disney har kjøpt opp LucasFilm for 4+, vent for det, MILLIARDER dollar!

Nå blir det lovet Star Wars: Episode VII i 2015, og enda flere filmer etter dette med mellomrom på to til tre år.

Jeg stiller stor skepsis til dette, men det er vel bare toppen av kransekaken etter dette merkelige Star Wars + Angry Birds-stuntet. Nå er det nok melking!

Om du vil lese mer av denne galskapen, så kan du ta en titt på Disneys pressemelding.

Drama i Star Wars-leiren!

Chill hard, man!
  • 0
Lucas hadde tidligere planlagt flere filmer, så det er ikke så veldig overraskende. Har egentlig bare ventet på nyheten, og endelig kom den.
Der hvor alle tenker likt, tenker ingen særlig mye.
  • 0
Hva er så veldig negativt med dette? Jeg mener, hva kan Disney gjøre med Star Wars som Lucas ikke ALLEREDe har gjort?

Dette blir jo en gylden sjanse for å utvide Star Wars-universet. De nye filmene trenger ikke nødvendigvis handle om Luke Skywalker, men kan finn sted på et annet tidspunkt med en ny helt.

Disney kan gjøre mye galt, ja, men de kan også gjøre mye riktig, alt kommer an på hvordan de velger å lage disse filmene.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
@David: Det er sunt å være skeptisk. Jeg kommer jo uansett til å se filmene uansett. Spennende blir det.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Martin Andresen:
@David: Det er sunt å være skeptisk.


Joda, men slik du formulerte den ene setningen trodde jeg et øyeblikk at du snakket om at dette bare var mer melking av Star Wars, men det er jo det Lucas har drevet med i tyve år, så er godt at noen kommer på banen som kan få fart på sakene.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Tony Stark/Robert Downey Jr. som C-3P0.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Spennende med ny Star Wars, men synes de burde fjerne "Episode VII" (hvis det er tittelen i det hele tatt) fra tittelen. Det skaper for mange assossiasjoner til Luke og Han Solo og Darth Vader osv osv, og hvis de virkelig vil ha en ny serie som utvider universet (sånn som fks. Knights of the Old Republic), burde de bare kalt den "Star Wars: -insert awesome title here-.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Rykter om Star Wars Episode VII har dukket opp såpass mange ganger i historien at jeg velger å ikke tro det før det faktisk skkjer. Sannsynligheten for at det faktisk skjer er nok hakket større denne gangen, though...

Men når det er sagt: Dersom de først skal lage en ny trilogi, vennligst lag den om Kyle Katarn eller Yuuzhan Vong War! Fortrinnsvis med Jason Court i rollen som Kyle Katarn, takk...
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Naaah, har ikke helt trua. Men det blir spennende å se hva de får ut av det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
La ikke merke til denne bloggen før jeg postet min egen om samme tema...

Men en liten rettelse, prisen var 4,05 MILLIARDER dollar. Billion er milliard på amerikansk.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Og for oss som har hatt engelsk på grunnskolen så betyr det 4 milliarder dollar...
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
@Xenofex og @nintendodude: Så klart har dere riktig. Jeg ble litt blendet da jeg leste de engelske nyhetene, at jeg glemte meg helt.
Chill hard, man!
  • 0
Siterer Predator:
Spennende med ny Star Wars, men synes de burde fjerne "Episode VII" (hvis det er tittelen i det hele tatt) fra tittelen. Det skaper for mange assossiasjoner til Luke og Han Solo og Darth Vader osv osv, og hvis de virkelig vil ha en ny serie som utvider universet (sånn som fks. Knights of the Old Republic), burde de bare kalt den "Star Wars: -insert awesome title here-.


Nå fikk vi jo bare et lite glimt av Luke og Leia på slutten av Revenge of the Sith og såvidt et liten titt på Darth Vader så det bør ikke nødvendigvis gi så mange assosiasjoner til disse folka. Det er jo sikkert flere spennende historier å bygge videre på fra den delen Det er jo ca. tredve år mellom de to trilogiene og hvis man følger samme tidsperspektivet videre så kan da ha skjedd mye. Ser ikke helt problemet med tittelen.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!