Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sitter alene i min spisestue mens jeg spiser middag, bare for å se på veggen som er helt blank.
Noe så nitrist som en stor vegg uten noe på den er som å ha ett juletre uten pynt, noe jeg bestemte meg for å gjøre noe med. Så jeg startet med konsepter for hva jeg ville ha av motiv på veggen. Jeg raste igjennom en rekke ideer, å den ene verre enn den andre.

Å plutselig ut av det blå, så kom en idè bankende i skallen på meg. Hva om jeg lager noe som ikke er fra verdensrommet?

Vel som mange vet så er jeg veldig glad i verdensrommet, da det er en uendelig plass med fantastiske og uforklarlige ting som fascinerer meg.

Hva er i midten av saturn? Hva er på den andre siden av ett sort hull?

Dette er bare ett par av spørsmålene som jeg finner fascinerende med verdensrommet og alt den inneholder. Men selv om det er noe jeg er glad i, så hadde det vært morro å lage noe som ikke er direkte linket til planeter o.l. Så jeg bestemte meg for å lage ett bilde ved vannet med utsikt over en sjø med en fjellkjede i bakgrunnen. Til slutt så bestemte jeg meg for å legge til en båt for good measure, som plutselig ble til en flaske i vannet, da båten endte opp med å se helt jævelig ut haha.

Så nå har jeg da altså ett bilde som jeg skal bryde veggen ved mitt spisebord. Så nå gjelder det bare å få den trykket på ett lerret eller noe i den dur og henge den opp. Så jeg tror at jeg lyktes med å lage noe annet for en gangs skyld, men jeg viker ikke helt vekk fra planeter etter dette. Men det var deilig å gjøre noe annerledes for en gangs skyld.

uansett, takk for besøket og din tid.

Større link finner du her: http://kennethjensen.deviantart.com/art/Lost-Message-333921794
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Meget vakkert bilde, fortsett slik.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lager du alt fra bunnen av?
  • 0
Du er sykt god til å lage bilder. Me jealous.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Lager du alt fra bunnen av?


Ja. Alt er laget av meg, om det er i 3D software Eller tegnet i photoshop Eller begge. Alt er fra meg.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Å spørre "Hva er på andre siden av et svart hull", er like dumt som å spørre om "hva som er på andre siden av en klinkekule". Et svart hull er et punkt, som trekker ting inn i seg. Ikke en vegg som suger materie over i en annen galakse.
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Siterer Filimonki:
Å spørre "Hva er på andre siden av et svart hull", er like dumt som å spørre om "hva som er på andre siden av en klinkekule". Et svart hull er et punkt, som trekker ting inn i seg. Ikke en vegg som suger materie over i en annen galakse.


Den trekker ting til seg, ja. Så la meg endre spørsmålet. Hva er inni?
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Wow, du har virkelig et talent!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Skulle gjort mye for dine evner. Laget alt i Photoshop?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Skulle gjort mye for dine evner. Laget alt i Photoshop?


Photoshop og terragen. noen ganger så kombinerer jeg 3D elementer sammen med tegning, men det går som regel i photoshop.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Siterer Kennda J:
Den trekker ting til seg, ja. Så la meg endre spørsmålet. Hva er inni?


Det er vel bare en utrolig tett masse.

Siterer Kennda J:
Citerer Kakashi sensei kulle gjort mye for dine evner. Laget alt i Photoshop?

Photoshop og terragen. noen ganger så kombinerer jeg 3D elementer sammen med tegning, men det går som regel i photoshop.


Jeg bruker endel Photoshop på skolen, da jeg går MK, men kanke fatte at Photoshop kan lage bilder som disse. Kan du prøve å forklare kort hvilke funksjoner i Photoshop du bruker?
  • 0
Altså, det er ganske mye som foregår på dette bildet. Men i dette bildet spesielt, så er det mer terragen enn det er photoshop. Men dette er en av få, da jeg pleier å ha det andre veien.

Men av verktøy så går det mye i tegning med intous4 brettet mitt, samt adjustment layers, filters, brushes, masking, line tool, clone stamp tool, gradient/bucket tool, 3D tools (som er innebygget i extended utgaven av photoshop) ++

Jeg bruker en del med andre ord. Ikke alle jeg bruker bra eller effektivt, da jeg har stort sett lært meg selv dette her, men jeg blir stadig klokere. Dette er stort sett terragen som sagt, men bilder som dette:

http://kennethjensen.deviantart.com/art/Heat-297071408

http://kennethjensen.deviantart.com/art/River-of-Dreams-2035989
87


http://kennethjensen.deviantart.com/art/The-Wormhole-206903289

er bare laget med photoshop. Så da er det tegnebrettet med tidligere nevnte funksjoner som gjelder. Håper det oppklarte noe
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Nydelig bilde. Skyformasjonene får det til å føles som om bildet suger deg inn mot horizonten. Og du fikk plass til noen stjerner og planeter her også.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Rett og slett nydelig igjen Kennda J. Nok en gang imponerer du meg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
http://bildr.no/view/1305844

Mitt første forsøk på å lage en planet i Photoshop
Hva synes du?


Jeg synes det er meget bra for første forsøk, var det en gassplanet du hadde i tankene, fordi det er det som faller meg inn med en gang jeg ser det.

@Bernt Erik
mange takk for det, prøver så godt jeg kan
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Ja, det skulle se ut som en gassplanet

Lagt til 2012-10-31 20:52:
Prøver å lage en lignende, men nå husker jeg ikke hvordan jeg gjorde alt sammen
  • 0
Kult og stemningsfullt bilde! Good work.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Veldig pent, digger skyene! Er de malt "for hånd", er det en brush eller er de modellert?


Synes kanskje det er litt mye refleksjon av himmelen i vannet, med tanke på bevegelsen i havoverflaten, hvis jeg skal pirke litt
  • 0
Siterer Suzanne Berget / GR®:
Veldig pent, digger skyene! Er de malt "for hånd", er det en brush eller er de modellert?


Synes kanskje det er litt mye refleksjon av himmelen i vannet, med tanke på bevegelsen i havoverflaten, hvis jeg skal pirke litt


Selve landskapet er laget i ett 3D program, men ting som flasken, pirk og retting, planet etc er laget av meg for hånd
Hvorfor leser du dette?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!