Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Etter fire timer med spillet er jeg ikke helt overbevist. Det er noe som mangler... akkurat som om magien er borte. Spillet er trolig det peneste jeg noensinne har sett til Xbox 360, det er polert som få, det følger den velkjente Halo-oppskriften, men likevel... Har spilt for lite til å gjøre opp en mening, men foreløpig er jeg litt underveldet. Anmeldelsen publiseres den 1. november.

Og, ja. Det er faktisk så pent når man spiller også.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
le
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Meh
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har aldri hatt noen interesse for Halo, men siden man nesten blir sett rart på om man eier en Xbox og ikke har spilt dem, så spilte jeg igjennom Halo 3 for noen uker siden.

Musikken var utmerket, men det er også det eneste.
Gameplaymessig er det et av de trøtteste spillene jeg har vært borti denne generasjonen.
Storyen var heller ikke av interesse.
Jeg har riktignok bare sett litt av det første spillet og nå dette, men jeg tviler på at jeg har gått glipp av noe stort.

De fleste spiller vel for multiplayeren, men siden jeg ikke har noe til overs for multiplayer, er ikke Halo serien noe jeg vil bruke mer tid på.
  • 0
Ser frem til anmeldelsen, har troen på 343.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gjetter på 3/10
  • 0
kristian! når kommer nba 2k13 anmeldelsen?! jeg vet det ikke er av interesse for så altfor mange, men når det for pokker vært ute i snart en måned! (tror jeg )
  • 0
Jeg spiller Professor Layton.

Har for øvrig ingen tro på Halo 4. Misforstå meg rett, jeg elska Halo på den originale boksen, men Halo 4 har for meg ikke sett ut som et ordentlig Halo. Det virker som om Microsoft er redd for å avslutte noe som forsatt kan gi dem penger, og jeg er ikke ut etter å betale for en utvannet versjon av min barndoms favorittspill.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Siterer rageface:
kristian! når kommer nba 2k13 anmeldelsen?! jeg vet det ikke er av interesse for så altfor mange, men når det for pokker vært ute i snart en måned! (tror jeg )


Snart, veldig snart. Tør ikke gi deg noe konkret tidspunkt, men den er underveis. Beklager forsinkelsen.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg likte Halo 1, 2 og delvis 3ern.
ODST var forferdelig, Reach hadde en kjedelig kampanje del og Wars er egentlig helt greit så langt som jeg er kommet.

Men poenget var at Halo serien mistet magien etter det andre spillet. Halo 3s første oppdrag er forferdelig kjedelig og det er vel de 3-4 første timene i spillet det er snakk om.

Jeg gir Halo 4 en sjangse fordi det ikke er Bungie som lager det, og fordi det føles ut som om det er litt gameplay nyheter for engangs skyld.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg hadde ikke noe håp for enspillerdelen uansett. Den døde etter toeren.

Har du testet flerspillerdelen? Er det støtte for split-screen med fire?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Har aldri hatt noe forhold til Halo eller Xbox, men spillet ser da ganske bra ut.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Penere enn Witcher 2 og Crysis 2/3?
  • 0
Tror jeg kommer innom kontoret snart jeg...
  • 0
Det er ikke det at spillet er for perfekt? Husker Jeremy Clakson ikke likte Audi A8 fordi han ikke kunne utsette noe verdens ting på den
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hmm... har mine tvil om at det kommer til å klare å gi den samme følelsen som Halo 1,2&3 ga, men håper at de fortsatt klarer å gi en brukbar story og et godt Gameplay.

Selv om jeg er spent på hva kampanjen kan komme til å tilby, så håper jeg mest på (uansett hvor vondt det er å si dette) at flerspilleren er det de har gjort best. Jeg tålte simpelten ikke å spille Reach på grunn av en god del iritasjonsmomenter, og det var ingenting som drev meg til å spille det videre slik som i Halo 3.

Gleder meg til å lese anmeldelsen.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!