Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • gnyg
  • gnyg
Har sett denne diskusjonen før. Folk sier de skal bli mer aktive. Det skjer ikke. Det er lett å si at man skal bli det, men og faktisk være mer aktiv er åpenbart ikke lett. Jeg? Nei jeg gidder ikke å være mer aktiv enn jeg er. Ikke gidder jeg å si at jeg skal bli det heller.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Ja, når en bruker bedyrer at han eller henne skal bli mer aktiv, er det gjerne bare enda en spiker i kista for brukerens framtid som medvirkende til forumsamfunnet.

Lysten er som oftest større enn viljen til å fullføre handlingen, og har en først blitt mindre aktiv, er det gjerne av grunner som er vanskelige å endre på. Har en lyst til å bidra med noe frivillig, må det komme av en dyp indre lyst, hvor ting nærmest skjer automatisk.
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg tror mye av grunnen til at dette føles som et "problem" for mange er at tiden går.
Ingar Hauge er inne på det også. At folk går til nye perioder i livet ect.
For de av oss som ikke (bokstavelig talt) er født i går så er ikke, la oss si fire år spesielt lenge. Men for en som var 14 år og super aktiv på forumet 2008 vil kanskje være et ganske annet menneske med helt andre prioriteringer og interesser i 2012.

Jeg ser helt klart enkelte her på forumet som var unge, positive og hjelpsomme for 4 år siden men som i dag er i slutten av tenårene.
Dagens kommentarer de kommer med er preget av negativitet "besservisseri" og generelt downtalk.

En annen ting er at det er alt for mye konstruktiv kritikk av og til. Spesielt av medlems-anmeldelsene. Dette tror jeg skremmer vekk MANGE nye brukere.
Det er INGEN fokus på hva den enkelte måtte mene om spillet som anmeldes. INGEN debatt om selve spillet bare masse viss-vass om hva som kanskje kunne vært bedre skrevet og hva som mangler i teksten. ( fasit ser ut til å være sånn som skribentene i GR redaksjonen skriver dem)
Det blir ikke spill debatt av denslags.
Jeg vet hva jeg har skrevet og hvordan jeg har skrevet det. Hadde jeg villet skrive det annerledes, ja så hadde jeg gjort det.

Mitt råd er som Joelspeanuts : MER DEBATT
The gavel corrupts
  • 0
Jeg tror også en av grunnene er at det er lenge siden konsollene kom ut. Jeg var mest aktiv i 06 - 08, og da skrev jeg mye (3000 - 4000 innlegg). Men nå har jeg blitt eldre og skriver ikke så mye her (totalt 5500 innlegg), så da er det noen andre sin tur til å stå for "røra". Det er i rekrutteringen det har ligget dårlig an de siste åra. Men igjen, håper hypotesen om konsollene stemmer, hvis ikke er det trist.

Har innlemmet det å sjekke innom GR daglig, og kanskje legge igjen en kommentar hvis jeg føler for det. Men i nedgangstider, som har vart lenge nå, er det bra at redaksjonen griper inn. Vi må alle takke Bernt Erik for sine mange blogger og kommentarer. Han er utrolig aktiv!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg sluttet å være på siden. Derfor er det slik.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer The Heretic:
Jeg savner den tiden Gamereactor var et mekka med fanboykriging, konsolldiskusjoner og illsinte brukere i diskusjonene. Det var da jeg var mest aktiv. Alle innleggene jeg ble trigget til å ta til motmæle i og som skapte store diskusjoner. Det har dabbet av. Mye er sikkert pågrunn av at brukere har vokst siden den gang. En annen og sannsynligvis større grunn er at interessen for konsollkrigen har forsvunnet gradvis fordi det er lenge siden konsollene kom ut.

Jeg håper at de nye konsollene kan skape nye heftige diskusjoner, det der samholdet mange her trekker frem hadde aldri jeg sansen for.


Det var tider det... Forumet var som en slagmark, mods var stadig ute og heiv bensin/vann på bålet, alt etter hva humøret tilsa. Hver mann for seg selv i diskusjoner ingen kunne vinne.

Greit nok at det ikke bare er posetivt med slikt, men liv og røre trengs uansett
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Den eneste tråden som alltid er aktiv er Chat 4.0.

Jeg skriver aldri blogger eller anmeldelser selv, mest fordi jeg ikke har tid, men også fordi jeg føler at jeg ikke er noe særlig god til det.

Så jeg kunne nok ha bidratt litt mer jeg og.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer remote:
Har innlemmet det å sjekke innom GR daglig, og kanskje legge igjen en kommentar hvis jeg føler for det.

Samme her. Blir fort en halvtimes surfing på siden når jeg først besøker den. Er likevel ikke så flink å kommentere eller lese. Skumleser mest, ofte fra bunn til topp, som har blitt en rar vane jeg har lagt til meg. Uansett, det var et sidespor.

Skal prøve å kommentere mer, der jeg har noe å si. Eller faen, det er jo det jeg gjør allerede. En ting skal jeg bli bedre på: Kommentere anmeldelser. Skrev nylig en anmeldelse og den har ikke fått noen kommentarer, og det er, som jeg skrev lenger opp i kommentarfeltet her, vanvittig lite motiverende. Ja, man skriver for å opplyse, men ingen må komme å påstå at man ikke legger litt stolthet i teksten og ønsker å få sitt ego pleiet av kommentarer på verket sitt. Så, siden medlemsanmeldelser er viktige skal jeg lese og kommentere flere. Og som marlporo påpeker skal jeg også prøve å diskutere innhold, ikke form!

Skal i hvert fall prøve.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Moro å se hvor mye som kan forandre på 6 måneder.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg kåret A to the H som årets initiativtaker i 2012 takket være denne bloggen.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Moro å se hvor mye som kan forandre på 6 måneder.


Helt sprøtt. Jeg velger å si at det er min skyld pga denne bloggen.

Siterer SirThomas:
Jeg kåret A to the H som årets initiativtaker i 2012 takket være denne bloggen.


Godt å høre. Jeg har vel rundt 30 kommentarer hele året da..
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!