Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(1) Half-life 3 (Valve)
Valve revolusjonerte sjangeren med det originale Half-Life. Deretter satt de standarden på nytt med oppfølgeren. Mye tyder på at de er i stand til å gjøre det igjen med Half Life 3, men det har vært stille lenge... Altfor lenge. Ingenting i bransjen ville vært større enn en Half-Life 3-avsløring for min del.

(2) Mafia 3 (2K Czech)
Jeg elsket begge spillene i serien! Stemningen, atmosfæren, musikken, aksenten, humoren og gameplayet. Ryktene sier at 2K Czech jobber med det tredje i rekken. Og at det er next gen. La det være sant!

(3) Grand Theft Auto V (Rockstar)
Jada, jada... Jeg vet dette kommer til dagens konsoller. Men personlig skulle jeg mye heller sett at Rockstar kunne hevet standarden ytterligere, uten å begrense seg til 7-8 år gammel hardware. GTA V som lanseringstittel til PS4 eller 360 ville vært fantastisk kult!

(4) Just Cause 3 (Avalanche Studios)
Leken, vakker og høyest overdreven sandkasseaction var nettopp det svenske Avalance presenterte i Just Cause 2. Det er også et av de vakreste spillene denne generasjonen. Tanken på hvordan dette kommer til å se ut på nestegenerasjons konsoller gjør meg... Ja... Vil dere egentlig vite det?

(5) Shenmue 3 (Sega)
Det originale Shenmue på Dreamcast var en av mine beste spillopplevelser. Tidenes dyreste spill (på den tiden), var en total spillpakke med utforskning, fighting, minispill, en gripende historie og god action. En fullverdig nestegenerasjons oppfølger ville vært utrolig kult. Lite realistisk, men utrolig kult.

Hvilke lanseringsspill vil du helst se på PS4 og Xbox 720?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Hadde vært ganske kult med Kingdom Hearts III og Mafia 3 på next-gen. God liste, Kristian!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hadde ikke sagt nei til ett nytt Mirror's Edge!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Gleder meg så sinnsykt mye til Half-Life 3 at jeg kommer til å gråte da Valve annonserer det.
  • 0
Just Cause 3 hadde gjort seg, men det er det eneste på listen din jeg vil ha.

Drømmen hadde vært Kameo 2, Crackdown 3 og Fallout 4.
Et nytt Red Dead eller ... Souls spill hadde heller ikke skadet.

Eller et hvilket som helst RPG.
De siste årene har det blitt min favorittsjanger.

Also, hvis det enda er et par år til lansering av de nye konsollene, hadde jeg ikke sagt nei til enda et Borderlands spill.
Selvom nr 2 akkurat har kommet, får jeg ikke nok av de spillene.
  • 0
Her er min topp 5 next gen liste :

1. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

2. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

3. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

4. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

5. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.
The gavel corrupts
  • 0
Half-Life.
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
1. Elder Scrolls VI. Kanskje Bethesda kan ha sjanser på å lansere et spill uten bugs på next gen-teknologi.

2. Nytt Red Dead.

3. Fallout 4.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
1. Fallout 4

2. Just Cause 3

3. Mirrors Edge 2

4. Borderlands 3 (Håper de ikke gir seg helt enda)

5. Enslaved 2
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Marlboro Red:
Her er min topp 5 next gen liste :

1. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

2. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

3. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

4. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.

5. Nytt dritfett spill som IKKE er en oppfølger men med en god historie og heftig gameplay.


Vi vil nok få se en del nye merkevarer når den nye generasjonen begynner, så ønsket ditt går trolig i oppfyllelse. Det er heller uvanlig at man får se nye AAA-titler så sent i en konsollgenerasjon. Dette snakket Insomniac mye om når jeg besøkte dem for å prøvespille Fuse.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
1. Nytt Banjo Kazooie
Nuts'n Bolts var en katastrofe! Jeg vil ha en spirituell oppfølger av Banjo Kazooie/Tooie som fokuserer på plattform elementene som i gamle dager. Null kjøretøy, takk!

2. Zelda WiiU og/eller 3DS
Alle spør etter et Zelda spill til WiiU. Ikke misforstå meg, det er selvfølgelig også noe jeg vil ha, men hvis vi ser på det på en mer realistisk måte er et Zelda spill til WiiU ganske langt unna. En 3DS release derimot, er ikke så langt unna tror jeg. Og da snakker jeg om et originalt spill, ikke en remake. (Men en Majoras Mask remake på 3DS sier jeg også ja takk til)

3. Half Life 3
Half Life serien er genialt for å si det mildt. Vi har ventet lenge nok nå, hvor er Half Life 3?? Kanskje de venter til neste generasjons konsollene? Kanskje de bruker en helt ny versjon av Source engine? Hvem vet, men mer info vil jeg gjerne ha!

4. Snowboard Kids 3 (Veldig personlig for meg)
Snow Board Kids serien på Nintendo 64 er en av mine absolutt favoritt spill noensinne. Finnes ikke mange spill som har like mye nostalgi verdi som Snow Board Kids i mine øyne, og ett nytt spill i serien ville vært knall! Men da må de gå tilbake til den klasiske stilen som de hadde på N64. Det finnes en DS versjon av Snow Board Kids, men det var ikke noe særlig.

5. PURE 2
PURE til xbox360 er kanskje mitt favoritt racing spill noensinne. Hvordan dette spillet enda ikke har fått en oppfølger goes beyond me!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
1. Nytt Banjo Kazooie
Nuts'n Bolts var en katastrofe! Jeg vil ha en spirituell oppfølger av Banjo Kazooie/Tooie som fokuserer på plattform elementene som i gamle dager. Null kjøretøy, takk!

2. Zelda WiiU og/eller 3DS
Alle spør etter et Zelda spill til WiiU. Ikke misforstå meg, det er selvfølgelig også noe jeg vil ha, men hvis vi ser på det på en mer realistisk måte er et Zelda spill til WiiU ganske langt unna. En 3DS release derimot, er ikke så langt unna tror jeg. Og da snakker jeg om et originalt spill, ikke en remake. (Men en Majoras Mask remake på 3DS sier jeg også ja takk til)

3. Half Life 3
Half Life serien er genialt for å si det mildt. Vi har ventet lenge nok nå, hvor er Half Life 3?? Kanskje de venter til neste generasjons konsollene? Kanskje de bruker en helt ny versjon av Source engine? Hvem vet, men mer info vil jeg gjerne ha!

4. Snowboard Kids 3 (Veldig personlig for meg)
Snow Board Kids serien på Nintendo 64 er en av mine absolutt favoritt spill noensinne. Finnes ikke mange spill som har like mye nostalgi verdi som Snow Board Kids i mine øyne, og ett nytt spill i serien ville vært knall! Men da må de gå tilbake til den klasiske stilen som de hadde på N64. Det finnes en DS versjon av Snow Board Kids, men det var ikke noe særlig.

5. PURE 2
PURE til xbox360 er kanskje mitt favoritt racing spill noensinne. Hvordan dette spillet enda ikke har fått en oppfølger goes beyond me!


Godt begrunnet liste.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Just Cause 3 og Star Wars BF3 hadde vært kanon. For ikke å snakke om Red Dead Redemption 2.

Har intet i mot oppfølgere, men enig med Marlboro Red i at nye serier er velkomne. Gleder meg f.eks. veldig til The Last of us. Watchdogs og Star Wars 1313 ser heller ikke ille ut.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
  • 192
  • 192
Så mange at jeg ikke gidder å starte engang. Men veldig enig med Marlboro Red.
Get ready for a better you
  • 0
  • Mr E
  • Mr E
Bortsett fra nr.1 og 3, så er jeg enig
More than Meets the Eye
  • 0
Ingen på listen jeg har noe lyst på, men et nytt Lost Kingdoms, eller Kingdom Under Fire hadde jeg ikke takket nei til.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
PC-grafikken er nok så futuristisk som du får det, langt foran det som kan bli neste generasjons playstation eller xbox.
  • 0
Det er vel ikke annonsert noen plattformer for GTA V enda, så man veit aldri.
  • 0
Hadde vært gøy om du lagde flere slike lister. Hvis du har planer om lage mer, prøv å velg en kategori som det ikke finnes så mange lister av.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer kazual:
PC-grafikken er nok så futuristisk som du får det, langt foran det som kan bli neste generasjons playstation eller xbox.

Altså er ikke vits i å sammenligne konsoller og PCer. PCen er altid overlegen teknisk takket være sin "variable natur".
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Siterer Kristian / GR®:
Det er heller uvanlig at man får se nye AAA-titler så sent i en konsollgenerasjon. Dette snakket Insomniac mye om når jeg besøkte dem for å prøvespille Fuse.


Jeg er litt spent på Fuse. Traileren var ikke den beste men jeg har stor tro for at de lager et godt gjennomført co-op spill.

Bare et spørsmål: Sa insomniac noe om at Fuse ikke blir AAA- tittel, siden det er sent i en konsoll generasjon. Eller blir det AAA-tittel?

Sånn ellers gleder jeg meg til HL3 og JC3.
"Combine technology, arts, humanity, simplicity and science is the meaning of my life" - FuzzyFarm
  • 0
Ja, apropos at du var innom Insomniac *envyenvyenvy*, spurte du om eller sa de noe om det nye Ratchet and Clank-spillet?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Kunne vært interessant å sett denne lista om flere fra redaksjonen hadde kommet med noen innspill. Synes denne lista ble veldig ensidig og nærmest forutinntatt.

Lista inneholder ingenting fra Nintendo, som jo er en av markedets største aktører, og den består kun av kuler, vold og eksplosjoner. Greit nok at du fronter din spillsmak, men bør ikke redaksjonen for det som er Norges største spillmagasin, både på papir og nett, publisere meninger som er representative for alle norske spillentusiaster?

Jeg skal ikke legge skjul på at jeg for tida fatter mest interesse for Nintendo, og det er kanskje ikke så rart i og med at en ny konsoll lurer i horisonten. Derfor synes jeg det er uinteressant å lese Gamereactor når det står såpass lite om den nye konsollen (Noe et spillmagasin bør prøve å dekke så godt som mulig. Det er ikke ofte en ny konsoll kommer ut).

Vet at jeg kanskje gikk litt unna tema her, men det jeg mener er at denne lista helst burde vært skrevet av redaksjonen samla, spesielt om den skal opp på forsida. Når noe slås opp så stort som denne bloggen ble på forsida, forventer man som leser som oftest noe som representerer hele redaksjonen, og i hvertfall ei liste som er noe variert enn dette.

Hvilke lanseringsspill jeg vil se på PS4 og Xbox 720? Hva med Zelda, Mario, Metroid eller et flunkende nytt Starfox? Kanskje Pikmin 3? Av en eller annen grun tviler jeg på at vi får se noen av disse spillene på de to konsollene. Mon tro om den neste konsollgenerasjonen starter litt tidligere enn det du prøver å få fram i denne bloggen?

Kanskje virka jeg nå som en litt grinete fanboy, men jeg begynner helt alvorlig å bli lei av å kikke innom sida uten å finne nyheter som er upartiske og av interesse.
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
For meg så må jeg si at et nytt innslag fra Fromsoft (nytt Souls spill) er nr.1 på lista min

Selv om jeg Bioshock 2 var en stor skuffelse (melking), og Bioshock Infinite kommer snart, så ønsker jeg ikke at det siste vi ser til Rapture blir Bioshock 2. Kunne tenke meg en verdig avslutting på rapture sin absurde verden. Kanskje før 1951.

Enig med Just Cause 3
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
1. Darksiders III
Det originale Darksiders hadde en av mine favorittslutter gjennom tidene, og formelig skrek etter en oppfølger med alle rytterne. Jeg ble litt skuffet da jeg fikk høre at Darksiders II ville foregå parallelt med Darksiders, men det gikk greit siden vi fikk spille som Death personlig. Nå synes jeg det er på tide at Vigil fortsetter historien der Darksiders 1 og 2 sluttet, og at vi får se alle fire apokalypserytterne i aksjon, sammen!

2. Zelda på Wii U
Den eneste grunne til at dette ikke havnet på toppen av listen min er at det er mer eller mindre garantert å komme før eller siden. Hvis jeg skulle fått inflytelse over hvordan det skulle være, ville jeg hatt et i samme stil som Twilight Princess; favoritten min i serien. Gjerne et gjensyn med Midna, og selvfølgelig med Ganondorf som hovedskurken. Kanskje de også kunne la oss bruke Triforce of Courage aktivt, istedenfor bare i cutscenes?

Strategi eller actionspill basert på LoL-universet
Jeg elsker League of Legends og historien, men som MOBA-spill har den et stort problem: det er svært begrenset hva de kan gjøre med den, annet enn å legge til nye champions. Det kan ikke skje noe med de som allerede er der, de kan ikke dø etc., og vi får aldri sett noe av Valoran. I et eget spill kan de sette historien til en anderledes tidslinje enn hovedspillet, og de kan faktisk gjøre dette. Jeg skulle gjerne sett enten en full krig mellom Demacia og Noxus, en Void-invasjon, eller ganske enkelt kunne vandre innom Demacia, gå på en Pentakill-konsert eller besøke Heimerdingers vitenskapsinstitutt.

Disse tre er egentlig alt jeg kan komme på for øyeblikket. Andre ønsker er oppfølgere til spill som Brütal Legend og LotR: BfME2, men de kan vel ikke akkurat klassifiseres som drømmeanonseringer.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!