Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Den 14. desember er datoen. Årets mest etterlengtede film for mange. Jeg har lengtet enormt etter mer Ringenes Herre helt siden Return of the King. Den nye traileren gjør ikke akkurat ventetiden noe lettere. Eller hva?

Se den! Trailer 2.

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har sagt dette: Vi trenger en sikle-smiley!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Skal kle meg ut som en Hobbit på premieren! Er en gal fan! GAL!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Lotr er min favoritt trilogi, og gleder meg derfor stort til the Hobitt, selv om jeg vet plottet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Du er ikke alene om å glede deg til denne filmen Kristian Desember kommer ikke raskt nok
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Dette spanderer jeg gladelig en hundrings på!!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Var litt skeptisk først, men så så jeg igjennom traileren. Holy shit! Ikke gledet meg slik til en film siden siste ringenes herre film kom ut!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Istedenfor en enkel og grei link til Youtube så sender du meg videre til en side som krever QuickTime? HVA SLAGS GALSKAP ER DETTE?!

http://youtu.be/8s0AU3T6vJw
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Er dette oppfølgeren til Ringenes Herre?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Sweet!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Dette kan bli den neste 10/10-filmen. Herrejesus som jeg gleder meg til å returnere til Middle-Earth!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hvis du går inn på den officielle nettsiden til filmen, kan du velge mellom 5 forskjellige slutter på traileren
Ja, det er meg.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Er dette oppfølgeren til Ringenes Herre?


Bra forsøk.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
Haha, skal på road trip til Narvik da, for å se premieren
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!