Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Tenk, i dag fyller jeg søren meg 40 år og kan ikke tro det er mulig. Årene går så altfor fort. Er ikke lenge før jeg trenger hjelp med å få slått på Xbox-en eller hjelp til å spise suppen til lunjs på et sykehjem i nærheten...

Ikke til å tro at jeg er 40 år. Trøsten (om man kan kalle det for det) er at jeg heldigvis er ung til sinns og min 40 års krise er at jeg spiller spill. Det blir IKKE noen fancy bil, motorsykkel eller noe annet som fremhever at jeg begynner å bli "gammel". Jeg lever og ånder for spill og er bra sikker på at jeg kommer til å dra med meg denne hobbyen ned i grava når den tid kommer. Å være ung til sinns er noe jeg alltid har vært og kommer til å være. Jeg kan snakke like godt med de som er unge til de som er eldre og en egenskap jeg alltid har hatt.

Vet dere hva min 40 års krise gave blir? SimCity Deluxe Edtion. Det spillet skal forhåndsbestilles og er et av de spillene jeg venter mest på for tiden. Hvilket spill ville du ha kjøpt om du var i samme bås som meg?

Så nå som jeg fyller 40 år i dag, så har jeg fått veldig mange spørsmål på hvilken kake jeg skal ønske meg og her trenger jeg litt hjelp. Selskap blir det ikke før Ann Helen er ferdig med sin utplassering på Levanger Sykehus (hvor hun denne uken er på hjerteovervåkningen). Vi må nok vente til i midten av oktober og med at Ann Helen også har bursdag den 1. oktober, slår vi sammen selskapene.

Så mitt spørsmål er, hvilken kake skal jeg ønske meg? Håper på mange gode forslag.

Nedenfor ser dere en liten knippe med kaker Ann Helen har lagd tidligere.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag!

Likte den første og siste kaken.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jeg tenkte å foreslå en helt straight verdens beste, eller kvæfjordkake som noen kaller den, men jeg ser jo spørsmålet var ment litt annerledes. Du snakker design her Prøv denne: http://www.thetanooki.com/wp-content/uploads/2007/03/070310ne
scake.jpg
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Gratulerer med dagen, burde se om du kunne fått skaffet deg en BF kake.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gratulerer med dagen! Hadde gått for gitarkake
  • 0
SimCity-kake!!!
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln
  • 0
Vi har bursdag på samme daag!
  • 0
Hva med en Battlefield kake? Du som tydeligvis er så glad i det
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bernt Erik, husker du at Battlefield 1942 ble utgitt 20. September? Altså bursdagen vår? Da hadde det passet med en BF kake!
  • 0
Boarderlands 2 kake eller parkour gamer sitt forslag
*MacGyver Theme*
  • 0
Portal kaka
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt. BF-motiv er vel egentlig det eneste alternativet til kaken?
  • 0
Gratulerer med dagen, Bernt Erik!

Verdens beste er nå mn favorittkake hvertfall, men som mange andre nevner tror jeg en kake med BF-motiv hadde passet godt!
  • 0
Hvilken kake du skal ønske deg... Ta deg sammen mann, du skal selvsagt ønske deg en det står gratulere med 20 års dagen på
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
Tusen hjertelig takk til dere alle

Dagen i går ble kjempefin og fikk utrolig flotte gaver. Ble helt rørt over all oppmerksomheten jeg fikk på dagen min

Har faktisk vurdert BF-kake ja og SimCity hadde også vært midt i blinken

Må bare passe på at det ikke blir altfor vanskelig for Ann Helen

Gjett om det skal stå 20 år på kaken Kengro

Igjen, tusen hjertelig takk folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med dagen!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!