Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg så presentasjonen. Synes den var litt underveldende. Hadde forhåpninger om noe litt mer spennende, selv om telefonen i seg selv virker utrolig god. Jeg er nok av de som ikke er så begeistret for en større skjerm. For min del kunne de heller gjort hele telefonen mindre, lettere og gjerne med det samme aluminiumet som finnes i Mac.

Men nok om meg... Ble dere imponert?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Jeg ble ikke imponert.

Men det gjelder ikke bare denne.
Jeg blir aldri imponert av telefoner.

Min telefonbruk innebærer vanligvis to korte samtaler og tre-fire meldinger i måneden og thats it.
Hva slags funksjoner den har betyr ingen verdens ting, for jeg bruker dem ikke.
  • 0
Var det ikke Apple som sa at de ikke ville gjøre skjermen større, siden da ville man ikke nå hele skjermen med kun én hånd? Har vi fått større hender eller noe?
Chill hard, man!
  • 0
Ikke imponert en eneste plass.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Nei, jeg venter heller til en ny Galaxy S telefon.
(Det vil si min første touch telefon..)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg ble ikke imponert i det hele tatt.
  • 0
Kan Apple imponere altså?

"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uansett hvor lite nyvinnende den er kommer den uansett til å selge som faen. Desverre.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ble ikke imponert. Syns de kunne ha gjort mer med designet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ble absolutt ikke fornøyd. Det virker som noe vanlig man bare kan oppdatere på mobilen. Bortsett fra større skjerm da.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Tror jeg holder meg til android telefoner
mah boi
  • 0
Det er like mye nytt å se på her som det var mellom iPhone og iPhone 3G, mellom 3G og 3GS, mellom 3GS og 4, og mellom 4 og 4S.

De gjør alltid små forandringer, den største revolusjonen til nå var den første iPhone, alt annet har vært å forbedre den. Noe de har gjort.

Blir dag en kjøp på meg.
Kim Visnes // Gamreactor Norge // You guys make me happy in the pants!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!