Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hello, hello. Hello, hello, hello!

Jeg har ikke peiling på hvor lenge siden det er jeg la inn et blogginnlegg på denne siden. Men her er jeg igjen, og så som dere har savnet meg hva(?).

Er fortsatt innom siden til en hver tid, blitt nedprioritert å skumme igjennom blogger og sider på sider i forumet, men noen nyheter har noen gjenkjent avataren og navnet mitt på.

For øyeblikket blir det virkelig grep om baller i OL-finalen i Single Herrer's Tennis.
Spennende, meget spennende, men Federer blir overkjørt. Han biter støvet.

I Mars tidligere i år sendte jeg inn en søknad på jobb, noe de fleste er kjent med at man gjør innimellom. Jeg hadde sendt rundt 50 andre på flere butikker og firmaer, kanskje 8 som faktisk svarte på søknadene, og kun ett kom tilbake med positiv tilbakemelding.
Dette er ikke en helt spesiell situasjon, nei, det er vanskelig å bare få seg en jobb et sted i Norge, på bygda, tettsteder etc finnes det ikke mye jobb for alle ungdommene, og da stiller jeg meg selv et spørsmål om hvorfor det må bli akkurat jeg som får nei fra alle. Kanskje Norge er idioter som kun leter etter kjekke arbeidskollegaer, folk som bor i byen, går på skole for øyeblikket eller har et spesielt etternavn. Jeg har ikke peiling, men Norge er ikke stedet for meg.

Den ene arbeidsgiveren som vil ansette meg, er Disney.
Tolv måneder blir jeg boende i Florida, USA.
Stillingen er: Attraksjon "The Maelstrom" i Walt Disney World Resort, Orlando.
Jeg deltar i Disney International Cultural Program, hvor jeg kommer til å representrere Norge i den Norske Paviljongen, i Epcot parken. Noen av dere har nok hvert der, og vet hvordan det er med sol, varme, bunad, stavkirke, Mikke og Florida.
Tolv måneder hvor jeg kan dra å se Tampa Bay spille baseball, basketball, fotball og ishockey. Dra å se band spille på festivaler, konserter, og besøke landemerker rundt om i Amerika.

Dette er ikke noe særlig spesialt at noen reiser til Amerika for et helt år, mange går på universiteter, jobbet i denne jobben før, eller finner på noe annet. Men dette er spesielt for meg.

Jeg reiser 14. August 2012, og er hjemme igjen rundt 20. August 2013.

Jeg kommer nok til å følge med på Gamereactor, og kanskje drar på E3 etc, hvis man finner tid og mulighet til det, og kanskje skriver et par blogger om oppholdet eller happenings.

blir det Øyafestivalen hele neste uke, hvor jeg står i Vikabaren på Onsdag og Lørdag, hvis noen flere skal innom Middelalderparken.

Ønsk meg lykke til!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Spennende!

Husk at E3 er kun for pressen, så du må nok være medlem av pressen for å komme inn der.
  • 0
Har hørt noen rykter om at det er billig øl i Vikabaren. Stemmer dette?
Chill hard, man!
  • 0
Lykke til.

Siterer fantomena:
Husk at E3 er kun for pressen, så du må nok være medlem av pressen for å komme inn der.


Konferansene er for pressen. Messen er vel åpen for alle.
  • 0
Lykke til!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Lykke til!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Wow, stilig Lykke til og får håpe du koser deg.
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Lykke til!
  • 0
Ohhh, gratulerer. Du får nesten prøve å komme deg på Vidcon om du har mulighet til det.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Gud, som jeg misunner deg. Håper du koser deg masse, og lykke til.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hinsides bra Noral og ønsker deg selvsagt lykke til! Dette kommer til å bli en helt unik opplevelse for deg og håper inderlig at du kommer til å skrive blogger m.m. om dine opplevelser. Det hadde vært spennende og lest

Kos deg også godt på Øyefestivalen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Tusen takk til alle.
Spenning og nerver kommer konstant snikende på kroppen nå som det er 8 dager til avreise.

Siterer fartero:
Jeg skal rive opp analet ditt og fylle det med Black Boy krydder.
Takk for ditt bidrag som er så absolutt relevant til saken.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Gratulerer. Høres meget gøy og spennende ut.
-Kill -Loot -Return.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!