Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå er det er ferietider for folk flest, meg selv inkludert. Å med det i tankene, så tenkte jeg at siden jeg ikke skulle noe annet spesielt i ferien (da jeg ikke hadde planlagt noe spesielt i år)
så kan jeg like greit lage ett bilde eller to, eller?

Så jeg har snart gjort det som lar seg gjøre når det kommer til verdensrommet, så isteden for å ta for seg nye motiver, ideer osv. Så hvorfor ikke gjøre noe annerledes med det jeg allerede har laget fra før? hvorfor ikke realisme?

Så det er fokuset nå, så istedet for å legge ett artistisk preg på alt jeg rører, så skal jeg prøve å oppnå realisme til det punktet hvor det kan sees på som fotorealisme (da har jeg en vei å gå men, man må ha ett mål, hvis man skal nå dem)

Så, first attempt er ferdig. Her så tenkte jeg at jeg skulle lage noe man typisk kunne se fra en satelitt eller lignende, med andre ord ett godt sted å starte med andre ord.

Jeg håper jeg rekker en til i løpet av ferien min, men dette er alt for nå. Nå med det i tankene, så ønsker jeg dere en riktig god helg alle sammen så sees vi snart.

PS: Full size link: http://kennethjensen.deviantart.com/art/Dawn-of-a-new-Beginning
-315445672
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Virkelig flott bilde, ser frem til flere nye verk, får håpe du mestrer "the art of realism".
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Råherlig bilde igjen Kennda J

Du er rett og slett unik. Du og Tommy er Gamereactors flinke tegnere
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
  • 192
  • 192
Nydelig, men spør du meg (som du sikkert ikke gjør), så syns jeg planeten er litt for flat i forhold til solas (?) størrelse til å helt kunne tro på det. Men det ser jo fremdeles nydelig ut!
Get ready for a better you
  • 0
Takk skal dere ha. Jeg får håpe at jeg klarer å gjøre noe nytt, da det er det som holder interessen gående for min del, da det er mer utfordringer og kunnskapen øker for hver gang jeg sitter ned å lager ett bilde.

@192

Jeg tar imot all kritikk, konstruktiv og negativ (hvordan ellers skal jeg bli bedre?)

Grunnen til dette er fordi FOV er strukket horisontalt (ellrs så hadde jeg ikke fått bilde i det spekteret spredt utover en slik overflate) Meningen var at dette skulle bli widescreen deluxe.

Pluss at lyskilden er ett stykke unna og planeten er ganske nær POV(med en solid størrelse gir inntrykk for "flat" planet)

Dette er sikkert noe jeg kan gjøre bedre i framtiden (takk som peker det ut for meg ) men når det kommer til realisme, så har jeg en lang vei å gå, men ett steg må være den første .
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Er selv ikke så fan av realisme i bilder, noe som er grunnen til at jeg selv liker å gjøre pixel art samt spille spill med Cell Shading. Men det kan være en nyttig evne å ha, så lykke til med å mestre realismens kunst!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!