Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hello til alle gamere! Håper været er bra hos dere. Her regner det. Igjen! men det stopper ikke moroa. Jeg er battlecount og du leser Gameinfo. Tema for i dag: nedlastbare spill. Detter de siste årene har nedlastbart innhold blitt mer på moten. Har dere lest artikkelen her på GR: konsollene er døende. Skremmende. Tror ikke på det. Apple vil ikke og eier ikke markede. Den tullebukken må være Applefrelst. Men nedlastbart er temaet og vi kjører show.

Nyheter: uten om den Applefrelsre fyren, så om du liker map pack-ene til Black Ops så er de til halv pris. 50% på Black Ops Map pack-ene denne sommeren. Så slå til. Det har jeg tenkt. De koster jo bare 52 kr på PSN, vet ikke hvor mye på Xbox LIVE, men det er i vertfall under 1000 MP. Det er også Aracade salg på Xbox LIVE, så det er nok noe du vil like. Lite du the Walking Dead ep 1 så kan du bare holde penger eller poeng klar på konton, for i august vandrer zombiene nok en gang inn til deg i ep 2. det blir dødskult.

Spill jeg vil anbefale å laste ned er Batman Arkham City Harley Quinns Revange, Deep Dark Ep 1, Minecraft og I Am Alive.

Har du Batman AC så er det bare å skaffe seg Harley Quinns Revange. Den vare ca.... vil ikke ødelegge moroa, men det varer ikke spesielt lenge. Men noe, og det kan vere en stund det. Men fra spøk til mer spøk ha, ha, ha. Nei seriøst. Det er veldig bra. lite forandringer, eneste forandring hjelperne og Harley selv. Men det gi spillet mer holdbarhet og det passer bra til spillets historie å. Det koster 52 kr på PSN og 800 MP på Xbox LIVE.

Deep Dark har jeg ikke selv, men demoen overbeviste meg om at dette er et bra spill. Du har en super kul brakt som gjør at du kan bevege deg på land og i vann. Det er bra system og cover er lik som på land som i vann. Du har også en harpun som du kan åpne dører og drepe fiender og mekaniske skapninger. Åssen den åpner dører er et mysterium for meg, men det er stilig. Kanskje det er en USB adapter i harpunen? Vet ikke, men det er et godt valg. Må legge til at kontrollen er lett vinn og minner om Gears of War-s kontroll. 800 på Xbox LIVE og siker 52 på PSN.

Minecraft kjenner alle til så det trenger jeg ikke si mye om, men det supert på Xbox. Og kontrollen er lett å mestre jeg har bare prøvd demoen, der du går på et lite sted. Ikke mye gøy. Men det er nok til at du lærer spillet og kjenne. 800 her også. Tar seg jage betalt. 800 MP i butikken koster 149 kr. Dyrt!

I Am Alive er et spill som viser virkelig frem Suvaival-sjangeren. Jeg veit grafikken er veldig svert-hvitt men den er okey. Veit ikke hvor lenge den varer. Prøvd bare demoen. Men det var nok. Du må bruke mange triks i dette spillet, men det er ikke vanskelig. Kostnad eller prisen for spillet er 99 kr faktisk på PSN og tror 800 på Xbox LIVE eller så var det rundt 1000. husker ikke. Men det finner du som vil kjøpe det ut. Om du har Xbox.

Nå til GameBattle som ryker i regnet her i dag. I dag er det..............Twisted Metal VS..........................FullAuto!!!

Twisted Metal er et bil spill lik Blur. Bare 18. og mye voldeligere. Du skal eliminer e dine konkurrenter før de tar deg. Det er litt moro. Og du har forskjellige utstyr på bilene. Du kan også spille online med 8 andre. Banene er åpne byer som bu kan vrake gjennom vegger og kjøre over folk som løper unna. Prøver å løpe i vertfall.

Full Auto er langt fra Twisted Metal. Det er mer som vanlige bilspill. Men ikke helt. Bilene har våpen på panser tak eller dører. Og bak da. det er helt normale biler med vise fansige våpen. Og våpenet knerter ikke konkurrenten. Bare sinker dem.

Vinneren er........................Twisted Metal!!!!!!! Var ikke overaskende. For det er bedre enn Full Auto.

Tak for nå og snakes den. 9. håper dette var nyttig for info.
  • 0
Takk for fin info igjen

Selv har jeg ikke spilt Twisted Metal, men har et par kompiser som sier de liker spillet godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!