Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

De siste døgnene har rett og slett vært jævlige for å si det mildt! Jeg sliter med noe som heter nyrestein og smertene er forferdelige. Har blitt en del tårer på grunn av smertene og på mandag klarte jeg ikke å holde igjen. Da bar det opp til legevakten som sendt meg med sykebil til Levanger Sykehus. Etter titalls milligram med morfin og andre smertestillende ble jeg undersøkt og CT-skann kunne påvise nyresteiner.

Hvorfor får man nyesteiner? Årsaker kan blant annet være stillesittende jobber, for lite drikke, spise spesielle matsorter (som f.eks. Rabarbra -> som jeg er forferdelig glad i), samt masse annet.

At det er vondt, kan jeg skrive under på og har ikke vært mine fulle fem siden jeg fikk påvist nyresteiner for fjorten dager siden. Har slitt en god del og har i perioder vært en prestasjon i seg selv å jobbe noe jeg har bitt tennene sammen og gjort.

Nå er jeg hjemme igjen og i følge sykehuset må jeg belage meg på flere smerter i tiden fremover, for nyesteiene skal ut, koste hva det koste vil. Har fått med meg smertestillende medisin som skal hjelpe og håper inderlig at jeg slipper å gå så mange dager med dette problemet hengende over meg. Slettes ikke bra nei.

Så er det bare å avslutte denne bloggen med å si at jeg ikke en gang unner mine verste fiender dette her og håper inderlig at dere lesere av bloggen min slipper unna dette. Som vanlig er jeg positiv og tar det som det kommer. Kan ikke gjøre noe annet.

Har dere hørt om noen som har slitt med nyresteiner?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Høres skikkelig vondt ut. Er heldigvis ikke noen jeg kjenner som har det. God bedring.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
God bedring Bernt. Håper du får den ut av systemet fort.
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Huff, Nyrestein, har hørt det er ganske vondt ja.
Har heldigvis sluppet unna.
Jeg har hørt at det hjelper å drikke mye rent vann
for å motvirke Nyrestein, men vet ikke om det stemmer.
  • 0
Tror jeg faktisk opplevde noe sånt når jeg var 9 år gammel....Det gjorde i alle fall veldig vondt og var veldig ubehagelig!

God bedring, Bernt! Håper alt blir bra igjen så fort som mulig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg foreslår at et av dine barn krymper seg selv og reiser inn i kroppen din for å ta knekken på nyresteinen! Om de lurer på hvordan:

http://www.filmarkivet.no/film/details.aspx?filmid=11099

God bedring! Og håper jakten på nyresteinen går bra. Det gjør det i filmen, så vidt jeg husker!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
God bedring boss
Ja, det er meg.
  • 0
Høres vondt ut. Glad jeg personlig har hatt lite med smerte i mitt relativt korte liv. Får håpe du blir bedre!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har hørt at det skal gjøre ekstremt vondt og det tror jeg det gjør, håper at du får den bort så fort som mulig.
God Bedring Bernt!
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
God bedring, Bernt.
  • 0
God bedring Bernt!
Liker du forresten å kun bli kalt Bernt?
Eller kun Erik?
Eller er Bernt Erik det du digger best?
Hva kaller de hos GR deg?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
God bedring ^^
  • 0
Tusen hjertelig takk folkens Skal ærlig innrømme å si at dette var ikke noe godt og unner ikke noen dette her. Positiv som jeg er, så vet jeg at man ikke kan grave seg ned og heller stå på for fullt.

Ikke dumt forslag Los

Om du kaller meg for Bernt eller Bernt Erik er perfekt

Igjen, tusen hjertelig takk folkens
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!