Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg jobber for øyeblikket med et intervju med utviklerne av Assassin's Creed III, som skal brukes i det kommende bladet, og lurer på om dere lesere har noen gode spørsmål dere gjerne ønsker besvart.

Hva lurer dere på ved Assassin's Creed III? Hva vil dere spørre utvikleren om? Legg igjen spørsmål i kommetarfeltet.

<bild>
Assassin's Creed III virker å bli et av årets desidert heteste spill.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Mitt store spørsmål er i grunn dette:

Skal Assassin's Creed-serien avsluttes med dette kapitlet, slik det opprinnelig var planlagt?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Fokuseres det mest på SP eller MP i spillet?
  • 0
Alt!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer fantomena:
Fokuseres det mest på SP eller MP i spillet?


Det blir jo selvfølgelig SP.

Helt enig med djani, forresten.

Mine spørsmål:

Hvor stort blir spillområdet? Er kontrollen annerledes? Hvordan har dere fått til klatring i trær, og vil man fortsatt få klatre på samme måte på bygninger?

Har mange flere spørsmål, men du kan jo ikke stille evig med dem heller.
  • 0
Vil AC III bli det siste spillet i serien? Hvordan fungerer den nye Hidden Blade?

Gleder meg til både spillet og
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Hvordan vil sideoppdragene være i AC III?
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Det er mye penger å hente for Ubisoft i Assassins Creed, så det blir nok neppe det siste i serien. Håper på et Assassins Creed som kun foregår i den moderne verden. Holder på med Brotherhood nå, selv om jeg aldri fullførte Assassins Creed II, og aldri prøvde enern.
  • 0
Vil Vita-versjonen bli lik som på de øvrige plattformene?
  • 0
Vil det være begrenset med klatring i AC III, mtp. endringen av miljø osv?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Los
  • Los
Spør om en som kun har spilt AC og AC2, og ikke 2,5 og 2,75, kan spille AC3 for forstå hvordan ting henger sammen.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg vil ikke vite noe før spillet kommer ut Skal jo ha det uansett. Men jeg har en oppfordring. Dropp flerspilleren og fokuser på enspilleren!
  • 0
Hadde kanskje vært litt kult å fått lurt inn et spørsmål om hvordan Ubisoft stiller seg til anklagene de har fått om å være pro-Amerikanske i forhold til deres fremstilling av krigen
  • 0
Siterer djani:
Mitt store spørsmål er i grunn dette:

Skal Assassin's Creed-serien avsluttes med dette kapitlet, slik det opprinnelig var planlagt?


Tror at jeg kan komme med et godt svar til deg her, djani

AC IV er jo allerede blitt snakket om her http://www.latestnewsexplorer.com/aciv-could-easily-go-backward
s-as-much-as-forward/


Så husker jeg denne artikkelen her fra PressFire i 2009:
http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/1326/vurderer-legge-assassin
s-creed-iii-til-2.-verdenskrig


"Opprinnelig var planene en triologi med Assassin's Creed-spill, men produsenten sier at mulighetene til å utvide er så store at det kan bli flere spill.

- Jeg blir ofte spurt om vi kommer til å lage et tredje AC-spill. Vi kan lage 35 slike spill, sier han." - Sébastien Puel, Ubisoft

Med det utsagnet der kan vi jo satse på at AC lever lenger enn 007, right?
  • 0
Siterer djani:
Mitt store spørsmål er i grunn dette:

Skal Assassin's Creed-serien avsluttes med dette kapitlet, slik det opprinnelig var planlagt?


Ubisoft har sagt at AC3 er slutten på Desmonds historie, men ikke slutten på serien.

Jeg vil gjerne vite om hvordan AIen er, og hvordan det er i kamp situasjoner. Angriper abre en og en, eller er det flere samtidig?
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer djani:
Mitt store spørsmål er i grunn dette:

Skal Assassin's Creed-serien avsluttes med dette kapitlet, slik det opprinnelig var planlagt?


det var planlagt en trilogi og nå har vi 4, med det 5 på vei, så tviler sterk på at det er siste. skulle ønske de hadde holdt seg til den orginale iden med 3 spill
  • 0
Jeg lurer på hvor levende miljøet vil bli.

Red Dead Redemption, et spill som i grunnen er relativt likt AC-serien gameplaymessig, er veldig levende og rikt på innhold. Man kan jakte, plukke blomster, møte folk langs veien og høre deres historier, redde tilfeldige folk fra banditter og ville dyr og andre småting som er med på å gjøre miljøet levende og spillet veldig innholdsrikt.

Dette savnet jeg litt i tidligere AC-spill. Hvordan blir det i AC3?
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Har noen få spørsmål:

1. Helt i begynnelsen snakket Ubisoft om at det skulle være online del på singleplayeren i spillet der to eller flere kunne spille med hverandre i main storyen, vil dette være en del av spillet?

2. Om det kommer en PSVita versjon av spillet, vil dette da ha en online del slik som PS3 versjonen?

3. Ubisoft sa også at det skulle gå an å "costumize" klærne til Connor og muligens forandre mer på utseendet til multiplayer-karakterene mer enn i forjengerne er dette en ekte feature i spillet?
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
Spør om det kinesiske våpenet Connor har i arsenalet sitt. Kanskje er dette et hint til en prequel som foregår i det fjerne østen?

Personlig håper jeg på et Assassin's Creed som ninja i føydaltidens Japan.
  • 0
Det Ursa Minora sa!
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Spør om størrelsen på byene sammenlignet med de tidligere spillene. Spør også om Connor vil ha flere "moves" i kampene, altså flere måter å drepe på. Spør også om de ulike framkomstmetodene i spillet.

Lagt til 2012-05-30 15:02:
Og spør om hva slags Desmond-oppdrag vi kan forvente.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!