Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Faktisk kan du få sjansen til det og da forhåpentligvis ikke å oppleve den synke. Faktisk har en australsk milliardær gitt et kinesisk selskap kontrakten med å bygge Titanic II. Båten skal bli veldig lik den båten som gikk ned, men selvsagt med nåtidens elektronikk, men utseende, innventar og luksusen skal bli veldig likt den originale Titanic. Båten vil få sin jomfrutur fra London til New York i 2016. Alle har vel hørt om Titanic og den fatale avgjørelsen som ble gjort med å øke farten i et isfylt farvann, hvorpå båten sank og over 1500 mennesker mistet livet. Filmen Titanic har nylig blitt satt opp på kinoer verden rundt i 3D og selv har jeg sett filmen minst ti ganger og like fascinerende er det hver gang å se filmen, man oppdager noe nytt hele tiden

Det er milliardæren Clive Palmer som står for byggingen og båten skal hedre de som i sin tid bygget båten. På spørsmål om Titanic II kunne synke svarte Clive Palmer at selvsagt kan den det om det blir hull i skroget, men med ny teknologi skal man selvagt gjøre alt for at dette ikke skjer.

Ville du ha sittet på Titanic (II) om du fikk sjansen? Jeg svarer klart ja og ville defintivt ha opplevd båten på nært hold, men spørs om det kommer til å koste skjorta for en slik tur når båten blir å cruise rundt på de åpne hav i 2016.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hadde jeg fått tilbud om en gratis tur så hadde jeg takket ja,ellers hadde jeg aldri hatt råd til det,OM skipet noengang kommer seg på vannet,det er mange som ikke er så begeistret for Titanic II...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Hvorfor ikke?
  • 0
Så lenge de ikke ansetter en dum kaptein på skipet så kanskje, bare kanskje: Ja....
Maybe lage Titanic 2 på kino i sammeslengen vist det skulle skje igjen?


Er litt skeptisk til at de skal lage Titanic II (Jeg ser ingen grunn til det engelig har vi ikke nok av andre Cruise skip rundt i verden idag)
  • 0
Jeg syntes Titanic er et utrolig interessant tema, så jeg skulle gjerne ha gjort det, men er nok redd for at billettene blir grisedyre.

Siterer draxi:
Maybe lage Titanic 2 på kino i sammeslengen vist det skulle skje igjen?


Finnes allerede
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Vis jeg får gratis tur så ja.
Men jeg vil for å være ærlig heller være ombord i orginalen. Det er en drøm bli ekte!

Filmen Titanic er trosalt min favoritt film
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
  • Los
  • Los
En god ide! Jeg vil definnitivt ta turen en gang om pengene kommer min vei! London-New York? To store byer på et cruise? Ja takk!

Et fint skip, en fin rute og luksus på veien! Man takker ikke nei til det!

Selvom jeg blir sjøsyk da...
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer draxi:
Så lenge de ikke ansetter en dum kaptein på skipet så kanskje, bare kanskje: Ja....

Kapteinen var den mest erfarne på sin tid. Derfor han fikk jobben. Menneskelige feil var årsaken at de gikk ut av kurs og dermed kom alt for langt nord.

Hvem hadde vel ikke vært med om de hadde hatt råd og eller vant en billett i kortspill.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noe sier meg at en tur me den båten blir nok ikke billig når den først kommer. MEN! får jeg sjansen en gang, så blir jeg mer enn gjerne med en tur!
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Siterer Tyranus:
Jeg syntes Titanic er et utrolig interessant tema, så jeg skulle gjerne ha gjort det, men er nok redd for at billettene blir grisedyre.

Citerer draxi:Maybe lage Titanic 2 på kino i sammeslengen vist det skulle skje igjen?

Finnes allerede


I Lol'ed when i see the movie cover xD
  • 0
Titanic II er nok det neste store terrormålet... Jeg har allerede forhåndsbestilt billet. Rekner med at jeg bruker bsu- pengene når den tid kommer..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ville absolutt vært med, ikke et spørsmål engang.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!