Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Heisann GR community!
Nå har altså 17. Mai gått (Gratulerer og vel overstått), og mange har troligvis spist is, pølser og godteri. Slik det skal være.
Til alle elever som har eksamen denne tiden, ønsker jeg dere lykke til! Dette skal gå bra!

Årets 17. Mai feiring for meg har vært ren latskap. And I loved it!
16. Mai var det best såklart, naboen min er russ i år, og de satt på plenen med polka musikk på full guffe, jeg befant meg på mitt rom, døde av latter av deres musikkvalg. Vist de ville leke random, skulle de få randomness tilbake.
Lørdagen før hadde jeg kjøpt AudioEngine 5+ til 3499,- og hadde de koblet til laptoppen.
Jeg rettet anlegget til vinduet og fyrte løs My Little Pony: Friendship Is Magic musikk på full guffe.
5 minutter etter ble det stille i nabogården, og jeg flirte meg skakk.

Så nå er jo Diablo 3 lansert, og jeg har ikke fått prøvd det ut. Sant Blizzard hadde åpen beta noen uker før, men jeg fikk ikke logget meg inn. Greit nok.
Forhåpenligvis kan jeg skaffe meg spillet før neste helg.
Til dere som befinner dere i Tromsø og enda ikke har Diablo, Sorry, men siste tog til helvette har dratt.
Vi forventer å få det inn igjen forhåpenligvis neste uke eller i værste fall, starten av Juni.

Last but not least, nå har den nye Gamereactor bladet annkommet Elkjøp Megastore Tromsø. Så det er bare å løpe å hente! Hvorfor ikke hilse på meg samtidig?



Jeg håper dere får en fin helg, med masse gaming!
  • 0
  • 192
  • 192
Litt misvisende tittel, men faire enough, da det var riktig så koselig lesestoff.

Er det bilde forresten fra butikken du jobber i? Mener jeg så samme bilde på artige.no.
Get ready for a better you
  • 0
Beklager med tittelen. Men takker for tilbakemelding. Det er riktig med artige. Jeg satt opp lappene og tok bildet.
  • 0
Hva står det på bildet?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
På bilde står det:
"Sorry! Siste tog til helvette har allerede dratt. Kom tilbake neste uke"
Hur hur hur! I'm so clever!
  • 0
Flott blogg

Hadde jeg bodd i Tromsø, hadde jeg nok dukket opp og hilst på deg ja

Alltid artig å møte andre GR lesere

Artig beskjed
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!