Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Bli med, stem frem coveret på Gamereactor #98. Vi har designet noen sanseløst hete alternativer, så her er det bare å stemme for harde livet. Vet ikke hvem jeg liker best selv engang, alle er helt awesome. Jaja, sa aldri det skulle bli lett...

Hvilket er din favoritt?

Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
  • Missing Avatar
  • furu
hmmm.1 eller 3?Jeg sier; 1.God,gammel Max Payne-stil;D
  • 0
Skisse 1! Men 2 er ikke så ille den heller!
Free EARL! Wait, EARL is free! Yeeei!
  • 0
Skisse 1
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Nr 1!
Den som virker mest Max Payne-ish.

Nr 2 ser ut som noe Breaking Bad/Kane & Lynch hybrid greier.

Nr 3... vel, jeg er drit lei spillfigurer som "går mot kamera".
  • 0
Den første hadde best utsnitt, men hodet dekker altfor mye av Gamereactor logoen. Hadde man kunnet flytte hodet hans litt lenger ned hadde den vært klart best (selv om jeg er redd det ville ødelagt utsnittet). Alternativt blir det nummer to pågrunn av hawaiiskjorta.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Definitivt nummer 1, men den dekker kanskje litt vel mye av Gamereactor-logoen? Ville vurdert å krympet han litt der, for så å plassere han hakket mer mot høyre for å kompensere (med tanke på utsnittet).
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Skisse 1 stemmer jeg.
  • 0
Liker nr. 1 og 3..men nr. 1 er litt unik og skiller seg ut fra tidligere GR forsider!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg syns det hadde funket bra med cover 1, hadde dere laget GameReactor logoen så den så ut som om den var spraymalt på veggen bak ham
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
DIABLO!!!!!
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Skisse 3 er den jeg liker best, selv om den første ikke var så verst
du må høre ordentlig etter
  • 0
Jeg ville gått for nr.1
  • 0
NR. 3 er best. De andre var rett og slett dårlige... (eller ihvertfall kjedelige)
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
  • Los
  • Los
nr.1
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
UNO!
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Nummer 1
  • 0
Skisse 1! Den ser veldig kul ut.
You are of the undead. Forever without hope. Forever without light.
  • 0
Nummer 1 har mest av stilen man forbinder med Max Payne, en hard barka krim-noire stil.
Enig med det andre her sier, Logoen forsvinner for mye.
Ser også at dere henter farger fra forsidebildet som brukes på den skriften i den øverste baren, altså "playstation, wii osv..." der det står "gratis magasin" og i sirkelen med "Max Payne, etter 9 lange år er han tilbake". I bilde 1 forsvinner det litt i forhold til de andre alternativene. Vurder å bruke en litt sterkere farge
  • 0
skisse 3!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
nummer 1
  • 0
1 eller 3
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
Likte ingen. Så ingen stemme fra meg.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Nr 1 er helt klart best. Men det som ødelegger for alle tre er den grusomme sirkelen med Max Payne skriften. Den var virkelig stygg, uansett hvor på siden den plaseres.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!