Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

-------------"Warning, Spoiler Alerts"------------

Noe av det "verste" jeg vet i spill er triste endinger.


At noen endinger blir så triste, der hvor helten/hovedpersonen dør, i følge meg, er det at man blir så kjent med personen man spiller som, man vil bare ikke miste han/henne. Man får liksom lyst til at det skal fortsette, men så kommer det pluttselig en fiende eller to(tusen), og gjør finish på helten. eller så må han offre seg for de han elsker. Så kjenner man det (eller ikke).

Noen kan syntes at det er teit at folk blir lei seg av et spill, men det er sikkert mange som kjenner seg igjen. Det er sikkert mange som har spilt et spill der hovedpersonen dør, og at man får en rar/ekkel følelse inni seg. Noen kan få noen tårer i øynene. Og til de som faktisk har følt det sånn, jeg vet hvordan det føles.

Jeg har nylig spilt Crisis Core FF7, og der fikk jeg litt av et "støkk" i magen, på slutten. det må være den tristeste endingen jeg har noengang spillt. Jeg begynnte å spille av sangen hvor helten dør, om og om igjen. Og den er like trist hver gang. Jeg må bare si at jeg gråt noen skvetter da. Og det kan jeg fortsatt gjøre.

Det samme skjedde da jeg runnet infamous 2 (good karma), bare at jeg ikke begynnte å gråte. Men det var fortsatt tungt å miste en helt som offret livet sitt for noen han brydde seg om.

Jeg håper nesten det er noen som er enig med meg.


P.S
Dette er det første innleget mitt. Så litt feedback hadde vært fint.
  • 0
Enig! Crisis Core var mitt første møte med en ikke-lykkelig slutt. Det gjorde sterkt inntrykk, og rørte meg til tårer. Ikke ulikt slutten på Ringenes Herre 3. Gud, den er tung å svelge.

Det er trist, men man vet man har vært med på noe bra når spillet klarer å bevege ens følelser på den måten. Trist, men godt.

God blogg til førsteblogg å være. Fortsett, og pass på rettskrivingen
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Hadde samme følelsen som deg når det gjelder den gode slutten på inFamous 2. Det samme gjelder på den onde slutten Spoiler:når man må drepe Zeke. Damn, det var jævlig.

Uansett, den tristeste slutten jeg har vært borti i et spill, er i Metal Gear Solid 3. Jeg satt og grein når jeg så slutten på HD-versjonen for en måneds tid siden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Har ikke spilt spillet, men som en gammel gamer jeg er så har jeg opplevd at hovedpersonen har dødd i spill og det siste var i et kjent spill som jeg ikke skal si om noen ikke har gjennomført det ennå.

God førsteblogg YourBigestFan
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!