Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som noen andre her sier, tipper jeg også det er Crysis 3 etter hva en ser på coveret.

Hvis det er tilfelle, er jeg hvertfall ikke interessert.
Crysis er av de mest skuffende spillseriene denne generasjonen.
Grafikk betyr absolutt ingenting så lenge story og gameplay er beyond kjedelig.
  • 0
Det er kunst! Virkelig Digger denne forsiden
Stor gleder meg til å se hva dere finner på til nr.100, og jeg må si at jet inderlighåper at det ikke blir nittini firkanter med HVER eneste forside.
Noe som dette ville ha vært høyt over påpasselig for meg
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Etter bildet å dømme ser det ut som Crysis...men jeg håper på Half-Life 3- Siden Crysis 2 ikke levde opp til mine forventninger...
(eks: Bedre grafikk en Crysis 2007, bedre gameplay, mange ødelegg bare objekter osv..)
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Top meg friheten til å undersøke bildet med hjelp av photshop, og dette er det jeg har funnet ut av.

1. Hvis man setter neg brightness så vil man se rutenettet/nanomønsteret til crysis
http://bildr.no/view/1148087

2. Trafikklys og høyblokker samt veier er synlige, noe som tyder på en moderne setting eller en setting satt i framtiden.

3. Lette igjennom kildekoden til GR for å se etter noen tegn til hva det kan være, men ingen treff (well played GR, well played)

4. Noe som kan se ut som helikoptre er også å finne (men det er muligens å presse grensa)
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Håper mest på Half Life 3, Battlefront 3 hadde vært også vært fantastisk men jeg tror ikke det er det det er snakk om her.
Crysis 3 virker mer og mer sannsynlig, og ville også vært et fantastisk alternativ.

Siterer Tommy Kvaernerud:
Krysser hvertfall fingrene for at det ikke er Half-Life 3 eller noe annet FPS tullball.


Synes det blir litt rart å påpeke at man håper det absolutt ikke er Half Life 3, men ikke ha noe annet å håpe på. Om man ikke bryr seg uansett har vel ikke det noe å si.

Siterer Tommy Kvaernerud:
.
Crysis er av de mest skuffende spillseriene denne generasjonen.
Grafikk betyr absolutt ingenting så lenge story og gameplay er beyond kjedelig.


Historien var kanskje ikke kjempeoriginal nei, men gameplayet er ikke noe å klage på. Det var både nyskapende og gjennomført, og skapte enorm variasjon i hvordan man kunne gå fram. Nanodrakt-konseptet kombinert med store sandkasse-områder var bare genialt.
  • 0
Tror det er Crysis 3
AWSOMEDAVIDPOWER
  • 0
The Last Guardian?
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Kristian, for Guds skyld...La det være Half-Life 3!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
Siterer Duckislate:
Synes det blir litt rart å påpeke at man håper det absolutt ikke er Half Life 3, men ikke ha noe annet å håpe på. Om man ikke bryr seg uansett har vel ikke det noe å si.


Har jeg sagt at jeg ikke bryr meg?
Sannsynligheten for at det er et spill jeg ville sett frem til er liten, men en kan bli overrasket.
Jeg hater å vente lenge på informasjon for så å bli skuffet, derfor sier jeg til meg selv at det sikkert er et tilskudd til en eller annen spillserie jeg syns er oppskrytt til tusen og ikke har noen interesse for (f.eks Half-Life eller Crysis) for da har jeg ikke lenger noen mulighet til å bli skuffet.
Men jeg har fremdeles et lite håp om at det er noe jeg kan se frem til.

Jeg nevnte også et par oppfølgere jeg kunne håpe det var, i en kommentar til forrige blogg om samme ting, så jeg tenkte ikke på å nevne dem igjen.
Min kommentar er bare for å understreke hvor lite interessant et nytt Half-Life (eller et annet FPS) ville vært.
  • 0
City 17 på framsiden ^^
WELL EXUUUUUUUSE ME PRINCESS!
  • 0
Spennende!
Er veldig mange spill jeg håper på, men hva med Crysis 3? Selv om jeg tviler, da Crysis fans ble skuffa da spillverdenen ble flyttet til en by, så utviklerne vil nok lage spillet et annet sted.
  • 0
Fallout 4 hadde vært flott. Tviler dog på at GameReactor får eksklusivitet på slike nyheter.
  • 0
Crysis 3
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Jeg har ikke lyst på Crysis 3, både Crysis 1-2 var kjedelig. Gøy at GR får en sånn verdenseksklusiv, men er ikke helt det spillet jeg har ventet på for å si det sånn
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Spennende!
Er veldig mange spill jeg håper på, men hva med Crysis 3? Selv om jeg tviler, da Crysis fans ble skuffa da spillverdenen ble flyttet til en by, så utviklerne vil nok lage spillet et annet sted.


Vi ble ikke skuffa, jeg likte det iallfall. Det er bare at jeg ble frarøvet friheten, mulighetene, variasjonen og spenningen fra det første Crysis.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Har jeg sagt at jeg ikke bryr meg?


Nei. Det du skrev var at du var nysgjerrig, men at du ikke ønsket at det var Half Life 3, uten noen begrunnelse eller noe. Derfor fikk jeg det inntrykket.
Begrunnelsen ga du forøvrig der, og alle har jo sine meninger.

Kommentaren min var vel egentlig ganske dårlig formulert, men det jeg mente var at om man ikke håpet på noe annet, hvorfor kunne det da ikke være HL3? Ser jo nå at det var andre spill du kunne tenke deg fremfor det, men siden de ikke var nevnt i kommentaren syntes jeg det virket unødvendig bare å påpeke at det absolutt ikke burde være HL3.
  • 0
Dette blir spennende!
  • 0
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Et stort spill er det og jeg gleder meg som et lite barn

Blir også moro å lese bladet når den tid kommer
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Yay, Crysis!
  • 0
Er lite interessert i et nytt Crysis om de ikke fikser serien først. Back to basic.
  • 0
Siterer Zook:
Har GRs topphemmelige annonsering blitt spolert?

http://www.pressfire.no/nyheter/PC/4950/Crysis-3-er-p-vei


Hah! Skulle akkurat til å linke til dem. Karma.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!