Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var man så vidt tilbake på Gamereactor.
Jeg har ikke vært aktiv i det hele tatt på nettsiden pga jeg har vært alt for opptatt av jobb.
Jobbe som selger på Elkjøp er ikke bare bare! Men jeg får alltid med meg de nyeste magasinene fra Gamereactor siden vi får inn bladene og leser dem i lunsj-pausene.

Sant at Elkjøp ikke bruker hele dagen min, jeg spiller jo en god del.
En ting som har tatt meg med storm er faktigst My Little Pony: Friendship Is Magic.
You've guessed it, I'm a brony.

Helt siden 18års dagen min, har jeg sett på MLP:FiM, og det er awesome.
Grunnen for at jeg liker serien er på grunn av personene..eller ponniene i serien. Det oser av personalitet fra dem!
Samt stemmeskuespillet fra den ene som heter Twilight Sparkle (Hah, I know). Hennes skuespillerinne heter Tara Strong, som er kjent for Harley Quinn i Batman Arkham City og Rikku fra Final Fantasy 10 og 10-2.

En annen grunn for at jeg elsker serien så mye er at det så mye fan-based ponnier der. Blant annet en som heter "Derpy" (Orginalt egentlig Ditzy Doo).
Det andre er at communityen for serien er ekstrem, voksne menn og kvinner som også liker serien, kommer ofte sammen på div. nettsider for å snakke om serien. Det er nesten magisk.
Men det er ikke bare ponniene som gjør meg til å se på episode gang på gang og gjerne høre på sangene fra serien..

Vist noen av dere kan huske, jeg la ut et blogginnlegg fra mitt tirligere liv, hvordan død og sorg hadde tatt over tankene mine.
MLP:FiM er et show som tar bort de tankene, og gjør så at jeg blir glad for en god stund fremover.
Deprimert? Pff.. hør på "Smile, Smile, Smile"!
Vil ha en sang på tankene som sammenligner med påske? "Winter Wrap-up" er sangen for deg!

Anyways, nå har jeg pratet nok og må gjøre meg klar til jobb.
Så jeg håper at dere forstår meg litt mer nå.
Vist du også er brony, er jeg åpen til friend-request eller noe. Det er alltids morsomt å snakke med andre bronies.

Bye---
  • 0
Det er kjempebra å ha noe man kan holde på med. For slike ting for fort tankene på noe helt annet. Artig at du nå koser deg og har fått mange nye venner.

Hva synes du er mest moro å jobbe på Elkjøp?

Håper på å lese flere blogger av deg i tiden fremover
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Min favoritt sang i serien. Herlig!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
I'M A BRONY ! <3
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
@Bern Erik: Så sant, så sant.

Jeg fikk stilling i Elkjøp som selger på Data. Men har fått en del ansvar over Entertainment avdeling (Som vil si spill og filmer). Det er kjempe morsomt å jobbe der!
Det som er mest morsomt med å jobbe på Elkjøp er å hjelpe andre gamere som skal ha seg et nytt spill eller en ny gaming laptop. Det bare er så morsomt å få den følelsen med å hjelpe andre!

Vi får se som tiden kommer

@Crazy Eyed Gamer93:
Det er en av mine favs! Jeg har Smile, Smile, Smile som #1, Winter Wrap-up som #2 og Flim Flam Brother's Super Speedy Cider Squeezer 6000 som #3.

@Gamingisforlife:
Det er flott! Fint at jeg ikke er den eneste.



Det er hærlig å se alt den positive tilbakemeldingen jeg får! Føler meg stolt over å være en del av Gamereactor Community!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!