Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det dumt å planlegge eller er det noe du gjør hele tiden for å være strukturert nok? Selv prøver jeg ikke alltid å planlegge ting og tang. For er det noe jeg liker godt så er det å være litt impulsiv og gjøre ting som ikke er planlagt.

Når det kommer til påsken har vi i familien min planlagt litt, men mesteparten av påsken kommer vi til å ta det som det kommer. Vi har planlagt at vi skal ha et par spillkvelder sammen med barna hvor jeg regner med det blir kniving i Mario Kart Wii, Buzz junior samt en rekke andre spill. Selv synes jeg det er veldig viktig å ha slike kvelder hvor vi voksne spiller sammen med barna. Jeg føler dette er skikkelig kvalitetstid.

Av andre ting, regner jeg med det blir en del besøk fra venner, være ute og nyte at man har fri samt også selvsagt spilling. Av spill jeg skal kose meg med er Mass Effect 3 (PC), Ridge Racer Unbounded,(PC), Kid Icarus (3DS) og sist men ikke minst så blir det også Battlefield 3.

Hva skal du til med å påsken? Blir det bare spilling, godterispising eller blir det ute i naturen. Kanskje skal du på kino?

Bildet er av en enkel kake Ann Helen lagde til påske!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
I påsken blir nok mest av film, kino og spilling, ja.

Kos deg Bernt! Håper du får en fin påske.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
For min del blir det å lese bøker jeg har liggende på Kindle som jeg ennå ikke har lest (stort sett fantasy eller klassikere som Animal Farm og 1984, lite krim) eller å spille Valkyria Chronicles 3, Uncharted: Golden Abyss eller Escape Plan. Også familiehygge, selvsagt.
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk agh burzumishi krimpatul
  • 0
Jeg skal spille litt. Men det blir hovedsaklig tegning på menyen, da jeg har noen tegnejobber jeg må gjøre ferdig. pluss en med inspirasjon fra Journey (fantastisk spill BTW)

Skal også redigere litt film tenker jeg

Uansett, god påske Bernt Erik til deg og dine, måtte dere ha en strålende uke
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Denne helga skal jeg ha kjøretimer for moped og på tirsdag så reiser jeg til The Gathering
Gleder meg sinnsykt, første gang
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Enkel kake?? Den var jo helt konge.Åssen ser de avanserte kakene hennes ut da?
  • 0
på meg blir det hytta, men startet ferien på en litt spenstigere måte. Så Aeon Throne, The Fallen Divine, Djerv og Dunderbeist på radar scene, asker. Kongekveld!
  • 0
Skal for det meste spille og gå på fjellet, men blir nok også litt matte øving mot slutten av ferien.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Gathering
A sense of humor is a major defense against minor troubles. -Mignon McLaughlin
  • 0
I påsken blir det nok et Star Wars marathon og spilling.
  • 0
Påsken er og har altid vært en tid å tilbringe i byen. Det vil si Bergen for mitt vedkommende. I påsken er det ofte fint vær her, det er lite folk for studentene har reist hjem til bygdene sine igjen og folk flest er på fjellet og spiser appelsin. Da går det fint an å ta seg noen kalde øl i godt lag, spise en god middag eller sjekke ut en konsert eller noe. Oslo folka har jo Inferno festivalen å kose seg med. Anbefales !

Mitt råd : La fjols reise til fjels. Bli i byn
The gavel corrupts
  • 0
Blir nok spilling, film og besøk på menyen for mitt vedkommende.. God påske, for pokker!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Abraxus:
Så Aeon Throne, The Fallen Divine, Djerv og Dunderbeist på radar scene, asker. Kongekveld!


Konge
The gavel corrupts
  • 0
Dere har veldig mye å se frem til ser jeg og en riktig god påske til alle mine lesere

Kos dere godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!