Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

et finnes utrolig mange artige innslag på Youtube og inn i mellom ler jeg meg skakk ihjel. Spesielt etter å ha sett dette så kan jeg nesten ikke tro det er mulig. Du snakker om at folk ikke skjønner sitt eget beste og at man blir lurt så til de grader. Som du kan se så blir mange på denne spøken.

EID!

Om du hadde kommet opp i en slik situasjon, ville du ha fulgt stien eller ville du ha gått rett frem noe som er normalt i dette tilfellet. Hvorfor tror du mange går på denne spøken?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Åååh, så eid.
Er folk virkelig så redde for snø?
  • 0
Hhahaha fy faen så genialt!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
jesus^^ tenking er ikke så populært nå for tida
  • 0
Hahahah herregud.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Jepp, ikke til å tro at folk ikke skjønner at de kan gå rett frem for det er jo forholdsvis lite snø også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hadde traske rett uti snøen der! Vært med på værre iført skistøvler, noe vi kaller for PTP

pudder til pungen.
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!