Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg er veldig sikker på de fleste har hørt om den nye ps vita. Ps vita er en fantastik kontroll! Jeg har den ikke selv men har prøvd den.
Jeg må si at jeg ble veldig imponert. Skjermen er stor og touchen er bra også. Desingnet er bare helt syk kul. Spesielt så liker jeg ananol stickene:P
Touch på baksiden er det også, og det virker spennende. Jeg har ikke prøvd bakside touchen ennå, men den virker grei. En annen ny ting er de småe spill kassetene som er blit erstatet med UMD spillene som var før.
En ting mange synes er kult er de nye spillene. Jeg har bare prøvd rayman originis, som er et helt fantastik spill. Men det er også andre kule spill som uncharted, wipout, FIFA football og unit 13. Det går rykter om at spill som battlefield og cod skal komme på vita. Er ikke helt sikker om at dette er sant men jeg håper gjerne.
Også er det online spilling da. På online spillingen så er det sånn at man kan spille mot folk som har ps vita og ps3. Det er kult!
Ja, så ps vita ser helt fantastik ut og jeg har tenk til å kjøpe den. Gleder meg:)
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
PS Vita frister, men den er litt i dyreste laget. Jeg kjøpte en brukt PSP i går for 350 kroner på Game, så jeg har litt gaming å ta igjen før en oppgradering blir nødvendig.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Maskinen er unik og selv venter jeg på den og håper det ikke tar så alt for lang tid før den lander i postkassen hjemme hos meg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!