Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Å hate et spill skal mye til for mitt vedkommende og selv har jeg faktisk aldri gjort det. Etter å ha sett et klipp med KengroTV så skjønner jeg at det går an å hate et spill. Har faktisk opplevd spill som har irritert noe langt inn i helv....te og dette spillet hadde en så store feil at jeg hele tiden havnet uten for selve rammen i spillet og hvor jeg måtte bruke mange minutter på å komme meg til samme sted. Snakk om elendighet og dårlig programering!

Har du hørt om KengroTV? Ikke? Okei, da får du her et klipp med nettopp KengroTV! Klippet passer ikke for sarte sjeler eller personer som ikke liker bannskap.

Se en litt annerledes omtalen her;

KENGRO HATER I ALLE FALL DETTE SPILLET!


Selv synes jeg faktisk at Eternal Sonata var ganske bra og et godt barnespill i rpg-form.

Er det spill du har spilt som du hater og om du hadde visst det var så dårlig at du aldri i verden hadde kjøpt det? Er det spill som du synes aldri skulle ha vært lansert?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hahaha, velformulerende fyr.

Ja, jeg har spilt et par spill jeg avskyr grundig, for det meste spill som er basert på film. Det siste var vel Narnia: Prince Caspian. Men det var en gave. Jeg har aldri selv kjøpt et spill og angret på det senere.
du må høre ordentlig etter
  • 0
Jeg hater veldig få ting og spill er ikke på listen.

Det er spill jeg missliker sterkt og ønsker jeg aldri kjøpte ja, men jeg har ikke for vane å uttrykke meg på samme måte som Kengro her
Vi har forøvrig fått se så altfor, altfor få av disse fantastisk underholdende "anmeldelsene".
Jeg er kanskje ikke alltid enig med karen, men han har et ...interessant syn på disse spillene.

Når det kommer til spillene jeg selv missliker, så er det gjerne slik at jeg har en mening før spillet kommer, en når førsteinntrykket er plantet og en når det er gjennomført og jeg har latt inntrykkene synke inn og spillet viser seg fra sin beste eller verste side.

Eksempler her er GTA IV, som er det absolutt mest bortkastede kjøpet for meg, enda jeg kjøpte det på tilbud. Og hvis jeg er i nærheten av å hate et spill, så må det bli dette.

De tidligere spillene fylte hype meteret til bristepunktet før lansering og jeg så virkelig frem til et GTA spill på dagens konsoller.
Men når jeg så fikk prøve det, skjønte jeg fort at her var det gjort forandringer jeg ikke likte, så førsteinntrykket ble at spillet var helt motsatt at det jeg hadde forventet.

I dette tilfellet har jeg ikke klart å torturere meg selv igjennom hele spillet, så jeg har ikke sett det fra alle sider.
Den eneste jeg har sett er en dørgende kjedelig, grå, uspillbar side som er strippet for hvert snev av underholdning.
Det er ikke en eneste ting ved spillet som var imponerende på noen som helst måte, eller fikk meg til å se to ganger.
Fra jeg satte i disken første gang, til jeg for tredje gang prøvde å fullføre storyen fordi jeg nektet å se en av mine favorittserier gå på trynet, var det en horribel spillopplevelse jeg kunne vært foruten.

Så dette er kanskje det ene unntaket.
Jeg hater GTA IV...
  • 0
Har nesten ventet på at du skulle bringe opp dette temaet her!

Er jo alltid spill som er dårligere enn andre, men det er ikke et spill jeg har selv som jeg hater, men det er vel mange spill jeg skulle ønske jeg hadde vært mer oppmerksom på før jeg betalte full pris..

Det første spillet jeg virkelig var skuffet over, var vel Lost Planet 2 - Det hadde jeg gledet meg stort til fordi jeg likte 1'eren veldig godt, men når jeg spilte 2'eren ga det liksom ikke samme følelsen som 1'eren i det hele tatt, og utover i spillet følte jeg at jeg skjøt på fiendene mine uten mål og mening. Hadde ikke stor motivasjon til å spille lenger, men jeg skulle komme igjennom det siden jeg hadde betalt for det.

Blir vel omtrent det samme som Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 - Jeg visste om på forhånd hvor dårlig det var, men kjøpte det fordi det alltid hadde vært tradisjon å kjøpe de spillene. Men alt i alt gjorde man jo det samme hele tiden - Skjøt med tryllestaven.

Fra de første sekundene jeg startet det, var jeg også veldig skeptisk til CSI Fatal Conspiracy - Jeg likte ikke at det var et "Pek-og-klikk" spill i det hele tatt, men etterhvert oppdaget jeg faktisk at storyen var spennende, og fikk Platinum på det - Men det skal sies at det har vært det eneste spillet jeg brukte walkthrough igjennom, for å slippe å ta det om igjen og få med absolutt alt første gangen.

På en annen side, hadde jeg hørt utrolig mye negativt om Duke Nukem Forever før jeg spilte gjennom det, men jeg syntes faktisk ikke det var så dårlig. Det er ikke noe mesterverk etter 15 år nei, men det var grei nok underholdning syntes jeg. Håper faktisk på en oppfølger også.

Så husker jeg faktisk at jeg i senere tid leste anmeldelser av Jaws Unleashed på PS2, som ble slaktet på det sterkeste, men når jeg fikk det til Jul og nettopp var blitt Haisommer-fan den sommeren, storkoste jeg meg med det. Det å få 18-års spill av mamma og pappa når du er 11 år er kos!

Men du spurte, du skal få svar:

Er det spill som du synes aldri skulle ha vært lansert?

Fairytale Fights utgitt av Playlogic skulle aldri ha vært lansert. Fikk tak i det for en kompis som desperat ville ha tak i det etter å ha prøvd demoen - Etter 5 minutter eller mindre, så angret han - Man finner flere tydelige tegn i løpet av spillet på at det umulig kan ha vært ferdigutviklet før det ble gitt ut.

Til tross for det store hatet kompisen min utviklet for spillet, satt jeg med han i co-op i flere timer i helgene for at han skulle få Platinum - Der får du ikke Easy og Normal når du runder det på Hard nei, i stedet må du runde spillet hele 8 ganger for å få alle Trophies/Achievements

Verre spill finnes ikke i moderne tid, tro meg
  • 0
Digger Kengro sine videoer.
  • 0
Alpha Protocol. Eneste spillet jeg gir 1/10 og det sugde så jævlig mye at jeg kastet kontrolleren i veggen og hentet hammeren, og var klar til å slå CD'en i stykker...men ombestemte meg. Idag står spillet i hylla, for å alltid minne meg på at jeg ikke skal gjøre så utrolig dårlig spillkjøp igjen. At det kostet meg over 500 kroner hjelper heller ikke på samvittigheten.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Er vel ingen spill jeg hater, men er noen jeg misliker.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg hater Dragon Age 2.
(og demoen til Katamari Forver)

Dragon Age Origins var ikke det beste spillet, men historien fikk meg til å komme tilbake til det helt til jeg hadde fullført det.

Dragon Age 2 hadde ingen gode sider, grafikken er kjedelig og inneholder veldig lite nytt, gameplayet er dårlig og historien er uutholdelig.
Men jeg tvang meg selv gjennom det, fordi jeg hadde håp om at det ville bli bedre...dessverre tok jeg feil.

Katamari Forever demoen...
Jeg har aldri hørt om det, eller serien.
Men jeg hadde planlagt å spille gjennom alle demoene på PSN.
Jeg ble servert drit, det var elendig på alle tenkelige måter. humoren, grafikken, gamelpayet og en historie som ikke ga mening.
Forferdelig!

Alpha Protocol var et ok spill for meg i starten. Men når spillet faktisk begynte, ble jeg straffet med et elendig gameplay som gjør at jeg sannsynligvis aldri kommer til å fullføre det. Historien derimot var interessant men ikke nok til å holde meg til skjermen.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Det spillet jeg har likt minst, eller rett og slett har mislikt er Armored Core 2 til ps2. Kjedelig design, kjedelige kamper, spam-fest og forferdelige kontroller.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Jeg gjør vanligvis litt research rundt spill jeg vurderer å kjøpe, så jeg ender sjeldent opp med kalkuner.

Det var en gang jeg var og handlet på Game, tho. De hadde 3 for 2 tilbud på brukte Gamecube-spill. Kjøpte Extreme G Racing 3, Sega Soccer Slam og Bloodrayne til 200 kr. Ingen av dem falt i smak, men Bloodrayne var spesielt ille. Makan til stive kontroller og monotont nivådesign har jeg ikke vært borti.
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Kjenner at jeg misliker Playstation 2-versjonen av Ratchet og Clank: Size Matters. Jeg var overlykkelig over at det endelig skulle komme til PS2, men så skuffa det noe så jæævlig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
det er vell her vi snakker om de veldig gamle side scroller spillene.
ja du vet de spillene hvor du før og starter helt på nytt, det er der hatet på spillet stiger fryktelig fort
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Mener det samme som Grallen, om man legger til Secret Agent Clank. De lange lastetidene i PS2-versjonen var ikke der på PSP.
  • 0
The Elder Scrolls: Skyrim

For måten det er bugget som faen, automatisk overskriver andre saver og lagger no inni helvete.
Jeg elsker det de gangene det kjører smooth, men jeg hater det med alle feilene.
Med tanke på alle feilene og laggen skulle man tro det var en beta eller noe.
Kort sagt et spill som burde fått utsatt lansering for å faktisk slippe et fungerende spill. Angrer forøvrig på at jeg kjøpte CoD: BO
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!