Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå skal jeg innrømme at jeg liker veldig godt mass effect serien. Ikke bare for sin historiedel og minneverdige øyeblikk, både i hendelser, historie og de ulike karaktere man møter. Men også fordi alt foregår i en verden jeg er meget glad i. Både i plassering og tidsalder passer meg meget bra.

Men også på grunn av konsekvensene av alle valgene man gjør. Noe som gjør alles gjennomspilling av spillet unik. Opplevelsen er deres og det finnes ingen fasit til din opplevelse. Da den er din og ingen andres.


Mass Effect er en sjelden perle blandt spillverdenen. Da en opplevelse i mass Effect ikke deles likt for alle spillere, men for spilleren selv, da både karakteren man har tilpasset selv, valgene man tar og konsekvensene av valgene gjør enhver opplevelse unik og spesiell.

Å nå som jeg venter i spenning på min mulighet til å avslutte kapittelet til min captain sheperd, så har jeg tenkt mye på de ulike senene jeg har fått oppleve med Mass Effect. Alt fra å utforske stille planeter til å kjempe store kamper, så har jeg fått en opplevelse jeg ikke glemmer.

Så med dette i tankene, så startet jeg å lage ett nytt bilde som skal prøve å blade dette intrykket av en stille ro i ett øyeblikk, men som kan fort endre seg til å bli en hektisk kamp rett etterpå.

Så etter mye fram og tilbake, gjennomspillinger og kikk på nettet, så var resultatet klart.

Så resultatet har jeg valgt å kalle...

The Brink! Da resultatet skal være på kanten av både fred og uro.

Håper den faller i smak så snakkes vi snart igjen.

Captain Sheperd reporting out!

PS: Stor link: http://iclust3r.deviantart.com/art/The-Brink-288322304

EDIT: Etter flere meldinger så er nå bildet endret slik at alle skal bli fornøyde (håper jeg:/)

Så for alle endringer, så se link.
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Du leverer som vanlig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Pent!
Men synes du gjerne må ha med flere sterke farger. Det det er hvitt/blått under den svære planeten kunne det vært stilig med grønt, like sterkt som rødfargen over. Synes jeg.

Lagt til 2012-03-03 20:31:
En fargerik ring rundt planetene kunne vært kult og.
Hvis du skjønner.

Lagt til 2012-03-03 20:32:
Men ellers sinnsykt bra.
Bruker det som bakgrunnsbilde, hvis det er ok for deg
  • 0
Takk for svar (glad dere liker den)

@PG

Bildet har blitt oppdatert med litt andre lyseffekter og slikt, da du ikke er den eneste som hadde lyst på endringer

Men det er i hovedsaklig lys, gradients, stjerner og brightness/contrast for å få bildet til å "poppe" ut mer

Men at hu har den som bakgrunn er helt i orden. Det gjør meg bare glad
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Er DU icLust3R?
Bra jobba iallefall!
  • 0
@Zuil

har du hørt om meg? uansett, ja. Jeg er icLust3R, the one and only
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Dæven! Awesome, som vanlig!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Nok en gang, ufattelig bra og jeg bøyer meg i støvet

Du er og blir unik
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Mange takk Bernt, må nesten ta en runde BF3 sammen snart
Hvorfor leser du dette?
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Er ganske pirken når det gjelder bakgrunnsbilder, men har lenge brukt icLust3R sine bilder.

Verden er jaggu ikke stor.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!