Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ipad 3 avsløres trolig den 7. mars, og som vanlig er jeg spent. Det vil sannsynligvis være høyere oppløsning, Retina-skjerm og ytelse som er forbedringene denne gangen.

Ipad har allerede blitt en potent spillmaskin. Noen her som bruker den til spilling?
<bild>
Foto: Konseptbilde
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Spilte mye på både iPhonen og iPaden de første dagene. Nå spiller jeg sjeldent på dem.
  • 0
Joa, gleder meg. Husstanden har både Ipad og Ipad 2, så skal ikke se bortifra at det blir innkjøp av 3'ern, når enn den kommer. Er spent på hvordan den kommer til å se ut, håper på noe litt mer futuristisk. Haha. Hadde vært awesome.
When in doubt, make a fool of yourself. There is a microscopically thin line between being brilliantly creative and acting like the most gigantic idiot on earth. So what the hell, leap.
  • 0
Og jeg som vurderte å kjøpe meg Ipad 2. Tror jeg legger de planene på hylla.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bruker vel egentlig bare iPad'en min til å surfe på nettet og YouTube, men det blir spennende å se hva Apple kommer med.
  • 0
Jeg er spent på hvordan Apple takler såpass store lanseringer uten Jobs. Jeg tror nok det går helt fint, men det er nå vi får se hvor mange fingre han egentlig hadde med i alt Apple foretar seg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Blir spennende dette.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Blir spennede å se hva Apple har funnet på denne gangen, selv om jeg ikke akkurat er noen stor fan av de.
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!