Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Klokken tikker og dagene triller avgårde til BondeLAN'12. Livet er aldri så perfekt som dagene man tilbringer på LAN sammen med folk som har samme interesse og glød for spill. Samt en del mer sosiale konkurranser og andre aktiviteter.

Så...er det noe å tenke på da?

Jepp..jeg er jente og må jo selvsagt pakke bilen og bagen full av ting for LANaktiviteter.

Av en eller annen grunn klarer jeg aldri helt å få med meg alt jeg skulle, og samtidig alltid ha et eller annet unyttig, som man i allefall ikke trenger.

Det viktigste er jo selvsagt:

* PC og/eller eventuellt konsoller.

* Skjerm. Ikke for stor. Hjemme fungerer det bra, ikke like kult med 50" på LAN.

* Kabler i alle farger og lengder. Viktig er nettkablen. Ha en på minst 10 meter, så er du reddet. Merk gjerne alle ledninger med navn, adresse og telefonnummer.

* Batterier. Mus, tastatur, kontrollere, lommelykter trenger slikt og det er så surt når man er fri for slikt i den mest intense spillinga ever.

*Toalettsaker. Tannbørste, såpe og håndkle. litt deo og for oss jenter litt sminke slik at vi ikke ser ut som zombier etter noen døgn framfor skjermen.

* Liggeunderlag og sovepose. Eller eventuellt overmadrass, og sengtøy. fungerer fantastisk etter egen erfaring...men tar jævli stor plass i bilen.

Men da har vi bare skrapet litt på overflata av hva man skal ha med seg på LAN. For er det noe som er et must er det heftig stæsj på, i, over, og under plassen din. Her skal det aller helst være selvlysende med vifter i karosserier som kan skremme vannet av selve Darth Vader.
Jeg har sett de utroligste lysshow inni tårnene til deltakere, og noen er mer fancy enn andres.

Ha gjerne en t-shirt eller to med noe utrolige kule spilleffekter.

Mus og tastatur bør lyse i takt med musikken i bakgrunnen. Allerhelst skal den også snakke og kalle deg taper om du ikke er hardcore nok. Bare skikkelige hardhauser er redd for litt tyn av musa si...

Husk TONNEVIS av energidrikker!! Er det noe sidemannen din setter pris på er det når du pælmer innpå 15 stykker i løpet av 10 minutter og ser på han/henne med øyne på størrelse med baderinger...

Gode tepper/filt er meget smart. Ikke bare for å holde varmen men også for å ha noe å sitte på når rompa begynner å kjenne timene..

Litt penger er lurt, man kan jo trenge litt mat i løpet av disse dagene...dog ikke mye.

Ellers er det bare å ta på seg koseklær som oftes er joggebukse, tøfler av Sephirot, og det beste humøret. For gjett hva? Man skal på LAN og kose seg med verdens beste konkurranser og folk...finne nye venner og treffe gamle.

Nå er det bare 9 dager igjen til jeg drar...kommer du med?

PS: Bildet er meg på LANet. Hvor jeg faktisk var så opptatt med spillingen at jeg ante ikke at noen tok bilde engang:)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Pikachu onepiece er et must.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hvis du ordner transport, kommer jeg gjerne!
  • 0
Tar alltid med meg for mye på lan, men det er jo bedre det enn å ta med for lite TG 2011 spiste jeg bare 1/3 av maten jeg hadde med
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Gleder meg stort til BondeLAN og det som hører med. Selv om Ann Helen skal jobbe en del disse dagene LAN-et pågår, så kommer jeg garantert til å bli der så mye jeg kan.

Fin liste var det også

Er selv veldig spent nå og ikke lenge igjen til BondeLAN åpner dørene. Dette skal bli heftig

Tusen hjertelig takk for en flott blogg igjen Lykkedragen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!