LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      En av mine aller største favoritter innen musikk er Guns N' Roses og jeg har alltid likt denne gruppen og deres musikk. En av de låtene som for meg betyr utrolig mye er Don't Cry og skal ærlig innrømme at jeg får ståpels hver gang jeg ser musikkvideoen. Rett og slett nydelig!

      Ellers vil jeg bare beklage ovenfor dere trofaste lesere at jeg ikke har fått blogget noe den siste uken. Det har vært et skikkelig ragnarokk med mye å gjøre på jobb med Gamereactor, planlegging av nye spillforedrag (deriblant et spillforedrag i Oslo på Oppsal Skole, samt en skole i Bergen), skriving av min spillbok, vært hjemme alene sammen med barna mens dama har vært på jobb, samt masse annet som har skjedd. Det har til og med blitt en god del mindre spilling enn normalt så jeg håper inderlig at uken som kommer blir roligere og mindre stresset slik at jeg i det minste kan flykte litt fra virkeligheten og spille litt.

      Så nå kan jeg sette meg tilbake etter en meget travel uke og kose meg med litt musikk før jeg må trø tell og gjøre klart huset til helgen, fikse middag som i dag blir taco og se til at barna har det fint. Dama er nå på tur hjem fra sin vakt på Steinkjerambulansen. så da blir det litt Guns N' Roses på meg i noen minutter.

      Guns N' Roses - Don't Cry

      Hva er din favorittlåt/favorittgruppe som du husker best? Har du noen planer for helgen?

      Bilde fra et av spillene jeg gleder meg til å få tak, Darkness II og da selvsagt til PC
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Den skolen i Bergen du skal besøke er ikke tilfeldigvis Fana Gymnas?
      "Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
      • 0
      Låt: The Pretender av Foo Fighters.
      Gruppe: Muse.

      Helgen kommer til å gå til matte, uheldigvis.
      • 0
      Don't damn me, er nok min favorittlåt av guns'n roses. Har hatt en litt stressende uke selv, så nå er det digg med helg..
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Mitt favoritt band er og alltid vil være Metallica. De betyr enormt for meg, og jeg skal aldri slippe dem vekk fra musikk hjertet mitt. Favoritt låt finnes ikke. Det varierer fra dag til dag.

      Planer for helgen er å klippe meg, besøke musikk butikk for å se på trommer, forhåpentligvis band øving og se på et venn sitt band spille på UKM. ..Og selvfølgelig game, sitte på data'n og hive i meg digg og dritt.
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      Mitt favoritt band her i livet er så absolutt AC/DC!

      Både jeg og far min er store fan av AC/DC, jeg vokste opp med å høre på de, pappa pleide å spille AC/DC vinyl platene sine til meg når jeg var liten, har elsket musikken til bandet helt siden!

      Pappa har masse skjelden som er utgitt av bandet, jeg og har også masse, det meste som har blitt gitt ut!

      Om folk spørr meg om hvordan type musikk jeg hører, da svarer jeg: Rock.. Men hvordan type rock?
      AC/DC!
      Da skjønner folk me en gang hvordan type musikk jeg hører på. Angus Young er for meg en gud innen gitarriffing!
      Hver gang han spiller så virker det som tonene strømmer gjennom kroppen hans, og han rister det løs i hele kroppen. Helt fantastisk!

      Har også mange andre store band jeg ser opp til, men AC/DC er det største

      For those about to rock.. I salute you!
      I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
      • 0
      Maiden, Meatallica og pink floyd er mine favoritter, i den rekkefølgen. Favorittsang er umulig å velge av alle, men Welcome home (sanitarium), the trooper og high hopes er noen mesterverk på hver sin måte.
      Helgen går til å spille basketball og gjøre lekser.
      • 0
      Metallica kommer alltid til å være favorittbandet mitt. De har det lille ekstra, for å si det sånn, og de har så mye bra materiale at jeg aldri blir lei. Favorittsangen min av dem er Disposable Heroes, overall er Octavarium av Dream Theater favoritten.
      • 0
      Siterer Alexander Lange:
      Metallica kommer alltid til å være favorittbandet mitt. De har det lille ekstra, for å si det sånn, og de har så mye bra materiale at jeg aldri blir lei. Favorittsangen min av dem er Disposable Heroes.

      Bytt ut Disposeable Hero med Fade to Black så er jeg enig
      http://www.youtube.com/watch?v=Nu4wvvoA9-s

      Lagt til 2012-02-10 23:08:
      Den sangen du linket til var egentlig ganske fin, Bernt!
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      • Zuil
      • Zuil
      Sjekk ut Valen sin versjon av Don't Cry, ganske morsom
      • 0
      Mitt alltime favorittband må vel være Iron Maiden. Har hørt drittmye på de, og jeg hører fortsatt en god del på de. Iron Maiden var vel bandet som introduserte meg skikkelig til metall, og det er jeg glad for. Er vanskelig å bestemme seg for favorittlåt, men en sang jeg liker veldig godt live, er Blood Brothers.

      http://www.youtube.com/watch?v=qHMBZQ2exyM

      Helga vil vel hovedsaklig gå til UKM og lekser. Skal også prøve å få spilt litt Dark Souls.
      Let the voice of love take you higher
      • 0
      Jeg for min del forventer ikke at du skal være et blogglokomotiv, selv om du er det. Jeg håper jeg snakker på vegne av hele GR når jeg sier: Ta det helt med ro, og ikke beklag "manglende" blogger. Du er flink, Bernt Erik

      De fleste favorittbandene mine kommer fra Storbirtannia. Coldplay, White Lies, Blur, Kaiser Chiefs osv... Brit pop. Sangen jeg for tiden husker best er Stay Together med Suede, som jeg hørte en del på i de innledende faser av kjæresteforholdet mitt. Utrolig fin sang...
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      • gnyg
      • gnyg
      Skal være hipster og si Extreme sammen med Iron Maiden.

      Extreme er et band som er mest kjent for "more than words". Men de lager også god musikk med mye groove. De er eksepsjonelt flinke til å blande pop, heavy metal, hard rock og funk. Gitaristen dems, Nuno Bettencourt er også ekstremt god til å vite når han skal spille raskt og rått, og når han skal la tonene synge rolig.
      Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
      • 0
      • Play
      • Play
      Kult at du tar turen til Bergen og holder foredrag her også. Hvilken skole e det snakk om?

      Har ikke noe favorittband egentlig, siden eg ellers aldri hører på normale sanger.
      Hører dog på det meste som slippes ut av selskapet Two Steps From Hell, samt Audiomachine og Mark Pietre.
      • 0
      Tusen hjertelig takk for kommentarer

      Alltid moro å lese. Selv digger jeg også Metallica og selvsagt også AC/DC. Disse gruppene har utrolig mye bra musikk

      Kommer etter hvert tilbake til skolens navn med en ny blogg

      Artig å holde foredrag og spesielt når man får mye skryt og blir etterspurt. Det gleder en snåsning godt ja
      Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
      • 0
      Å husk Axl ble 50 nå på Lørdag
      My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!