Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

..du bare vet det ikke...enda. Der du lusker og titter rundt,, glor jeg på deg fra et hjørne og smiler ondskapsfullt. Jeg vet du kommer nærmere..ser det på gangelaget og det flakkende blikket at du vet ikke...og din intetanende skal bli den største tabben du gjør.

Høres det kjent ut? Går du noen gang inn i spillbutikker uten å vite hva du skal ha? Mens suget etter et nytt spill bare er der?

Jeg elsker spillbutikker. Kan tilbringe timer i hyller og titte på allslags duppeditter og dingster. Jeg har alltid lyst på å finne meg et spill...et spill som kan få meg igjennom tørken til neste store tittelrelease, og bare kansje blir et spill som viser seg som den store overraskelsen jeg trengte. Et kosespill av dimensjoner...

Problemet mitt er bare det at det som oftes er det helt motsatte som skjer. Et ulumsk monster som er plassert på hylle, pakket inn i plast og stirrer meg i hvitøyet, uten fryk..velvitende at akkurat jeg, jeg det uvitende dumme nautet skal om ikke altforlenge bli knekt..som en liten skjelvende geleklump liggende under bordet, gråtende og ber om nåde...for gameplayet, lagringen, vanskelighetsgraden eller bugs gjør spillet til det verste marerittet i manns minne.

Jeg har gjordt mine tabber oppigjennom årene. Gud..jeg har gjordt tabber..og av og til lurer jeg på om jeg faktisk begynner å like selvpiningen..ffor jeg kjøper gang på gang dritt.

Har lært en del ting da:

Man kjøper ikke spill som ender på tittel "***** the videogame." Det er som å skyte seg selv i foten, trekke ut tennene og spise dem etterpå, derav få diare og blø i ræva samtidig.

Man hører ikke på nabo-gutten eller andre idioter som påstår at spillet er bra selv om anmeldelsene sier det motsatte. De er bare intressert i at du også skal pines...torturistene.

ALDRI stol på ansatte i en spillbutikk om blikket deres flakker når du spør om tittelen er bra. Har de heller ikke prøvd det..skygg unna! De vet det er dritt og nekter å bruke livet sitt på det.

Mitt verste spillkjøp er og blir: Dragons lair til NES-systemet. INGENTING slår det spillet i å få en person til å krympe til en flekk av ingenting mens det ler rått av deg og spytter på deg hånlig.

Her er linken for å vise grusomheten som får meg til å krype i redsel den dag i dag.

Kan jo si så mye som at jeg kom meg faktisk til 5 skjermbilde..før jeg ga opp.

http://www.youtube.com/watch?v=00xIvTOLrYA&feature=fvsr

Eller prøv det selv og si meg hvor langt du kom:

http://www.playnes.net/play/287/Dragons_Lair.html

Så..har du gjordt noen dårlige kjøp i det siste? Hvilket spill er det verste spillet du noensinne har spillt/kjøpt?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Verste kjøpene jeg gjør er når jeg kjøper brukt uten Game Protection og spillet ikke funker. Fryktelig irriterende.
Uansett, veldig bra blogg
  • 0
Æsj, hater bomkjøp. Kjøpte Dead Rising 2 i sommer. Veldig kult konsept, veldig dårlig gjennomført.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Bomkjøp skjer meget sjeldent, vet som oftest hva jeg vil ha.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Noen av dere som har testa ut spillet mitt? Kom dere langt?

Brukte en hel sommer på å komme meg 5 skjermbilder bortover..fysj!!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Kontrollene var verre enn 40 elefanter i en Glassmagasinet-butikk. ÅHERREMIN!
Decyfered!
  • 0
Faunvik: Kjære..jeg vet..sier jo at det var spillet fra helvete..kom du langt?

Tror jeg brukte en uke på å komme meg inn porten..om jeg ikke husker helt feil.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Glad bomkjøp er noe jeg per dags dato har hatt lite av. Svir alltid like mye å få et dårlig spill.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Å uffameg. Prøvde nettopp spillet. Kommer ikke til å prøve det igjen, for å si det slik.
Let the voice of love take you higher
  • 0
AVGN's anmeldelse av dette er drit morsom. Spillet ser jo helt uspillelig (er det et ord?) ut.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Dragons Lair trauma igjen??? Uffameg da... Skal sende deg en "glemme-faenskapet-en-gang-for-alle" pille...

Spillkjøp jeg angrer?? Hm, tja, vet ikke riktig..visse Monkey Ball spill...sånn innimellom..men kanskje ikke egentlig da..

Kjøpte forresten ett spill her om dagen... Need for Speed... Men har ikke prøvd det, så jeg vet ikke hva jeg syns om det ennå.

Værste spillet?? Billy Hatcher and the giant egg.. Gikk jo f**n ikke an å komme seg videre på sist verden...dritt-snurre-egg..hmfr.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Verste spill? Litt kjedelig kanskje, men jeg har ikke mange dårlge spillminner. Men det er trist tenke tilbake på Final Fantasy X, hvordan random battles, usynlige vegger andre tekniske idiotproblemer ødela spillopplevelsen. Jeg kom bare halvveis i spillet før jeg ga meg. Synd, for historien var spennende.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Min verste må vel være fra Mai 2011. Brink, den jævelen.. Når jeg tenker meg om så har jeg ikke spilt noen spill som er mer skuffende og kjedelig enn brink. Man ser på videoer 3 år før release at ikke noe er forandret, som jeg håpet på. Fordi det så jo bra ut for 3 år siden.

Uansett, poenget er at jeg gleda meg sykt til brink, men det endte med at det ble det første spillet jeg solgte til gamestop på 1 år. Wellwell
The D' is silent.
  • 0
Mitt verste kjøp 2011 var MW3.
Selvom Singeplayer var ok, syntes jeg MP var dritt. I det minste banene var elendige.
CoD4 er fortsatt det beste CoD spillet ...
  • 0
Kongeblogg igjen Lykkedragen

Selv har jeg nok gjort en del dårlige kjøp ja, men stort sett er alle mine kjøp basert på kyndig gjennomgang av trailere, omtaler m.m. og som oftest har dette gått bra.

Husker dog et spill jeg en gang i tiden testet her på Gamereactor. Et spill som inneholdt utrolig mange feil og bugs. Jeg ha spillet 2/10 husker jeg! Sjelden jeg kritiserer spill, men dette fikk massive kritikker for å si det slik.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Homefront er vel det spillet som jeg angrer mest på, det siste året. kanskje med L.A. Noire' på en verdig 2.plass.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Det spillet var enormt...frustrerende..
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Uff,det spillet så froferdelig ut!Begynte og lese bloggen din og kjente meg igjen i det første du skrev,er ca samme opplevelsen jeg opplever når jeg ender opp med og kjøpe spill på salg.
Det står der og stirrer på meg ifra hylla,kledt i plast med flott omslag og tekst/bilder bakpå som lover deg den beste spill opplevelsen noensinne OG med en Salg Pris man ikke kan unngå og se...

Mitt verste spill opplevelse noensinne var ett PS2 Spill kjøpt fra en dansk nettbutikk,husker ikke navnet på det men spillet var grusomt!
Verste og mest deprimerendes historie noensinne,mørkt og stygge landskap,liten bannende drittunge som ikke forsto noe i hovedrollen og ett Save system som ikka var der,spilte og spilte men fant aldri ett eneste savepunkt...Spillet endte opp i en gjenbruksbutikk til noen andres fortvilelse...
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
Angret på Final Fantasy XIII, syntes det var dritkjedelig. Forventet å like storyen men hate gameplayet. Viste seg å være helt omvendt, faktisk.

Har fortsatt ikke runda Max Payne 3 og Assassin's Creed 3. Har runda flere spill siden jeg kjøpte de, og er ikke SÅ gira på å spille mer. Har ikke gitt opp på de enda, though.

Jeg er super picky, da. Er ikke mange spill som interesserer meg, og jeg gjør som regel en del research om spillet først. Følger litt med på utviklingen av spill generelt da, så gjør det enklere.
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Husker jeg digget et spill som het Conflict Global Storm, og kjøpte naturligvis oppfølgeren Conflict Denied Ops som var så grusomt at jeg byttet det inn mot et annet spill. Ellers har jeg vært skånet for å gå på så mange tabber. I mine yngre dager var terskelen for å like et spill mye lavere, og nå når jeg har blitt eldre er terskelen for å kjøpe spill uten å sette meg litt inn i det på forhånd, så jeg har klart å unngå følelsen av å gå på en kjempesmell.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!