Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Oh yeah! Nå er det under en måned igjen til BondeLAN'12 er igang og med det i baktankene tenkte jeg at det kansje kunne være lurt med noen tips....sånn for uvante LANdeltakere om hvordan man oppfører seg på LAN.

1: Det å få mulighet til å være på LAN og spille så mye man vil kan føre til en del ukontrollerte hendelser som:

*Overtrøtthet: Lite søvn eller ingen overhode i flere døgn på rad kan medføre hjerneskade.
Har observert flere som har sovnet over tastatur med micen godt opp igjennom nesa.

*Overdose med Energidrikker: Man skal IKKE drikker mer en max anbefalt energidrikker uten å ha testet dette ut før man drar på LAN.

Det er ikke kult å sitte ved siden av et hyperaktivt overtrøtt marsvin som klapprer tenner i hyperrus på koffein og trykker som en gal på tastaturet mens den skriker: DØØØ!!!ALLE SKAL DØØØ!! Deretter begynne å få en merkelig grønn farge i trynet etter tja..12 bokser RedBull eller annet på under 4 timer og deretter spyr i PCen...og finner ut at man skal vandre rundt og spy overalt..før man korner av og sover i 2 døgn sammenlagt.

2: Kjærester og LAN kan være vidunderlig men også livsfarlig:

* Man tar ikke med seg partner/kjæreste som ikke er spillintressert med seg på LAN. Vet ikke hvor mange jenter som har sittet med tårene i øynene og føler seg totalt oversett av kjekkasen som selvsagt er opptatt i en eller annen compo, eller raid...eller...

* Sjalusi: Av samme grunn som ovenfor. Er en tynn tråd å balansere på dette. Men selvsagt: om jenta di knuser deg i alle spill og vinner compoer MÅ man regne med at hun vil få litt oppmerksomhet fra andre deltakere.

3: Det finnes også noen flere ting enn søvn som er viktig i henhold til at man skal forholde seg til andre i noen dager:

* DUSJ!! : Det kommer kansje som en overaskelse på mange men LAN er faktisk varmt, og spennende, og mye junkfood og annet. Dette medfører gjerne en del kroppslukter som har en tendens til å blande seg sammen med mange andre lukter.

Sidemannen/damen (spesielt viktig om det er en dame) setter kansje ikke like stor pris på dine godt formerte sure sokker og svette fra intense spilletimer i hard kamp om beste score. Legg på litt dødens ånde også fra utallige energidrikker, sjokolade, potetgull med merkelige urteblandinger og hamburgere med sylteagurk og masser av løk...
(...urk....) Vel...la meg si det sånn at om du er så heldig å ha en jente ved siden av deg så er det ikke sikkert du har det så veldig lenge...

4: Det er så utrolig herlig å møte likesinnete på LAN, og diskutere spill, konsoller, plattformer og annet spillrelatert....

*Spilletips: Ser du noen som spiller et spill du elsker og kansje kan det inn og ut som både din og naboens bukselomme, er det ikke sikkert at denne noen setter like stor pris på dine velmente tips..eller hiscore...eller at du begynner å blande deg inn i spillestilen. La mennesket spille spillet i fred men si gjerne at du har det og at du liker det, og da vil selvsagt den som plages spør om den trenger hjelp.

*ALLE spiller spill de liker. ALLE spill er likeverdige. Om du spiller Cafeworld på facebook eller Star Wars, det spiller ingen rolle. Alle er gamere.


LAN er fantastisk og man bør hive seg med på de fleste konkurranser og snakke med deltakere. Det finnes så utrolig mange flotte personer å bli kjent med og utrolige flotte premier å vinne. Man har rett og slett ingenting å tape ved å være med på ting.

Det er ikke lenge igjen til 22 februar og BondeLAN'12 på Snåsa...håper dere kommer:)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
å jeg hadde kommet men jeg bor i horten
  • 0
Vet..det er et stykke å reise..Føler med deg, og hadde jo vært så kult om du kunne ha tatt deg en tur men vi får bare overleve uten ditt eminente selskap dette året og håpe på at du kansje kan komme neste år?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
hehe ja får håpe det.. jeg kommer vært fall når jeg har fått lappen ;)
  • 0
Ser frem til det
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
2 år eller forsåvidt 1 kansje.. når jeg har fått traktor lappen xD

Lagt til 2012-01-27 22:15:
blir 17 så da blir det 1 år.. men jeg kan ta traktor lappen som jeg vuderer;)
  • 0
Det blir kansje litt langt å kjøre med traktor? Hvor lang tid hadde man brukt fra Horten til Snåsa med traktor?

Vet om noen som kjørte norge på langs med traktor..de brukte flere uker

Hm...toget er kansje litt raskere frem til du blir 18...?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
hehe sant sant.. må ta med en kompis eller no da;)
  • 0
Jo flere jo bedre
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
få prøve og komme neste år;)
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Takk gud! Du har satt ord på så mye jeg har tenkt på i det siste. Takk! Mye av dette kan også overføres til andre ting enn LAN, takk.
  • 0
En god ting å huske på er å ikke bli ''fiende'' med en som har sprit tusj(som er permament) og så sovne(dyp søvn) !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Kongeblogg igjen Lykkedragen Lo meg skakk ihjel selv om dette var dønn seriøst skrevet Du traff spiker så enormt på hodet at det ikke går an

Selv gleder jeg meg som et lite barn til BondeLAN skal åpne dørene og håper på kunne være der så mye jeg får til selv om Ann Helen har ambulansevakt denne helga.

Håper også at mange GR-brukere finner seg tid til å stikke opp til Snåsa, for dere kommer til å få en unik opplevelse. Tro meg

Takk igjen for en super blogg Lykkedragen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg lo godt. Var dette løst basert på fjorårets LAN? For jeg kan vagt huske noen som spydde etter energidrikkrus og at jeg selv hadde med urtepotetgull. Kjenner jeg gleder meg, svettelukt og spyrisiko til tross.
  • 0
Hvordan er det med biletten?
Jeg har ikke motatt den enda og lurer på om man motar den i posten eller får den på oppmøte med å vise fram en nummerkode
eller noe annet lignende.

Edit :
Hmm, fant ut at det hadde blitt flyttet og at
jeg derfor får pengene tilbake.
Da blir det straks verre å komme for min del.
  • 0
NEI! Folk som spille Cafeworld på facebook er ikke gamere.
Bedre å tisse i mosen en å mose tissen :D
  • 0
Lodium, LAN-et er kun flyttet tre mil sørover og til Snåsa. Pengene vil du få tilbake i følge crewet og om du bestiller deg plass, så er det bare å møte opp med penger i døra hvor betalingen da foregår

Dette skal bli et unikt LAN i følge crew og du vil kunne vinne premier for over 120 000 kroner.

Selv gleder jeg meg til å dra dit og håper at så mange GR-brukere som mulig finner veien der
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!