Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For mange år siden så jeg en film som gjorde et stort inntrykk på meg. Den hadde alt. En episk katastrofe. Forbudt kjærlighet. Hovmod som falt. Og den var inspirert av en virkelig hendelse. Med andre ord, den hadde virkelig alt. Iallefall nesten alt. Det eneste den manglet, var den perfekte slutten. Jeg husker så filmen fire ganger den første uken etter vi kjøpte den på VHS for jeg håpet på en ny slutt. Men jeg fikk aldri slutten jeg håpte på..

Men nå er det bare å glede seg til april. Femten år etter den ble vist på kino for første gang, kommer den tilbake på kino. Cirka hundre år etter hendelsen filmen er basert på skjedde, dukker den opp på det store lerretet atter en gang.

Det kommer mange gode filmer på kino i år. Om hobitter og flaggermusmenn og gudene vet hva annet. Og allikevel tror jeg dette blir mitt filmatiske høydepunkt. Og hvem vet, kanskje får jeg min perfekte slutt til slutt?
Ja, det er meg.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Slutten ga ingen mening... Hun var da ikke feit.
Riddle me this
  • 0
Tidenes beste film kommer tilbake på kinolerretet

Det vil si den også kommer på Blue Ray
Og at det kanskje kommer en spesial versjon med Titanic skipet i en flaske evt..? (for 1000 kr)

Jeg gleder meg som en liten unge

Men jeg kan si jeg er skeptisk til 3D, det ødelegger liksom noen filmer...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Titanic er nok en av de filmene jeg har sett mest opp igjennom årene også. Sinnsyk bra film som jeg garantert kommer til å se igjen og da i 3D
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Denne filmen så jeg hvertfall en gang i uken fra den kom til to-tre år senere.

Mange år siden nå, kanskje jeg skal plukke den frem igjen.
Tror jeg har den på DVD et eller annet sted.

Kommer ikke til å se den i 3D hvertfall.
Kan ikke fordra det.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!