Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I løpet av julen fikk vi teste en tidlig kode av I Am Alive. Robin Høyland har allerede skrevet en sniktitt, men vi venter på en embargo før vi kan publisere teksten.

Men Robin var ikke den eneste her på kontoret som testet.

Jeg spilte omlag 40 minutter av I Am Alive selv, og kan ikke akkurat si at jeg ble overveldet. Utviklerne har inkludert en del nye idéer som å true mennesker og et staminasystem under klatresekvenser, men til tross for innovasjon var ikke spillkoden særlig imponerende.

I Am Alive slippes i løpet av få måneder, og det gjenstår en hel del med finpussing om spillet skal fortjene en plass i hyllen din.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Usj da.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Jeg likte det første de viste av spillet. Det som er vist nå ser bare grått og kjedelig ut.
  • 0
Jeg hadde store forhåpninger til dette spillet da jeg så den første traileren for noen år siden. Men da det ble bekreftet som Arcade-spill så mistet jeg litt interessen. Nå som jeg har sett litt gameplay fra det så er den interessen helt forsvunnet.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Jeg gleder meg faktisk til dette spillet!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Kristian:
det gjenstår en hel del med finpussing om spillet skal fortjene en plass i hyllen din.


Sist jeg sjekket skulle det bare bli utgitt på PSN og Xbox Live Arcade.
Eller har de endret det igjen?
  • 0
Er litt usikker Tommy. Vi spilte en tidlig kode på testmaskin. Selv om koden vi testet var på disk, kan det ferdige spillet slippes både som retail eller nedlastbart.
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Har aldri helt fått godfølelsen av I Am Alive. I det siste så har det virket som om de har blitt litt i overkant inspirert av InFamous. Jeg har i alle fall fått de assosiasjonene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!