Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Med julen tilbakelagt i Liberty City skulle man tro at jeg har gått amok også i det virkelige liv. Det har jeg ikke gjort. Jeg er som en nyforelsket tulling hver gang jeg starter opp GTA III på telefonen, men jeg lar volden ligge igjen når det er på tide å samtale med kjæresten, kjøre bil eller spankulere rundt på Rema 1000.

Det er synd å se at vi ikke kan si det samme om Eli og Carl I. Hagen. Han har ofte vært observert med smarttelefon og tablet, så med utgivelsen av GTA III Anniversary for en liten måned siden friskt i minnet, er det den eneste grunnen jeg kan finne til at han og kona meide ned et uskyldig kjærestepar på nyttårsaften. Eli har også sine bilsvin på skogen - ingen kan vel noen gang glemme hennes ville ferd utfor slottstrappen for rundt tolv år siden. I hele den politiske karrieren til Carl Ivar har hun stått bak ham og opptrådd som rådgiver. Synes jeg ser dem i bilen 31. januar, hvor han knuger rattet mens hun sier, med Gollum-liknende stemme, "Kjør, kjør, kjør!".

Nei, det er kanskje ikke alle som tåler å spille...

Carl Ivar lot seg til og med påvirke av Dance Dance Revolution...

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Hvem gjør ikke i virkeligheten det de gjør i spill?

Jeg dreper uskyldige folk, spawner våpen med mobilen, slår trær med nevene, kjører bilrace, er superhelt, er sjef for en dyrepark, kaster magic spell, sniker meg in hos terrorister for å sabotere, er en soldat i krigen, er gjengleder, er snikmorder, slåss mot skurker i Arkham og legger sofaer ved peisen og inviterer gjester over til å brenne i huset mitt.
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Haha, morsomste bloggen jeg har lest på lenge.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Har aldri sett for meg Eli med noe annet enn en Gollum-liknende stemme.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Hadde tatt seg ut hvis en stod mitt på motorveien for så å stoppe en bil, rive ut sjåføren og deretter kjøre vilt rundt i byen!
  • 0

Ahahahahah!
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg føler meg SVÆRT truffet av underteksten til det bildet DDR er King Of The Hill innen motion gaming fra forige generasjon
Bra/morsom/herlig blogg Tor
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!