Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jaja, da var den siste dagen i året kommet og det har vært en fin reise for oss spillentusiaster. Det startet så bra med Dead Space 2 før vi fikk Bulletstorm i Februar. I mars kom storspillene Crysis 2 og mitt elskede Homefront. I april kom årets desidert største høydepunkt: Portal 2. Dette spillet er vel noe av grunnen til at jeg fikk de karakterene jeg fikk på skolen, hehe! Fordi å spille Portal 2 når man burde øve til eksamen er ikke akkurat et sjakktrekk! Men vi går videre til Mai og La Noire + Dirt 3 som denne månedens høydepunkt. I Juni kom Duke Nukem Forever og et av mine beste kjøp dette året.. jeg snakker om Red Faction: Armageddon. I juli kjøpte jeg meg Call of Juarez: The cartel som jeg forøvrig synes var helt grei sommerunderholdning, og lette achievements. Så kommer årets kjedeligste måned med kun Deus Ex: Human Revolution som var verdt å spille, men det var ikke spesielt bra... ;p Tiden gikk og spillhøsten startet med et stort smell da Driver: San Fransisco, Gears of war 3, Dead Island og Fifa 12 underholdt oss i september. Vi beveget oss med stormskritt mot oktober og jeg kjente Forza 4 kom nærmere og nærmere. Jeg fikk også Batman: Arkham city, Battlefield 3, Kinect sports 2 og WRC 2. Dermed var det duket for tidenes spillmåned, november 2011! Her startet det med Goldeneye: reloaded som skuffet stort og Uncharted 3 som var grunnen til at jeg kjøpte Ps3. Modern Warfare 3 og Skyrim kom uka etter før tidenes uke kom. Jeg fikk et nytt spill HVER dag denne uken med LOTR: War in the north, NFS: the run, Assassins Creed: Revelations, Halo Anniversary, Saints Row the third, Lego Harrypotter years 5-7 og Dreamworkz superkartz. Uka etter kom spillet som har underholdt meg så mange mange timer denne julen. Jeg snakker selvfølgelig om Rayman: Origins som avsluttet en fantastisk spillår på så utrolig mange måter. 2011 var herlig, la oss gå inn i 2012 å kose oss med storspill som SSX, GTA V, Max Payne 3, Syndicate og Fifa Street. Godt nyttår folkens!

Q: Hvilket spill gleder du deg mest til i 2012?

(slang med et bilde av SSX siden jeg gleder meg veldig til det.)
  • 0
Hvis det kommer i 2012, uten tvil The Last Guardian.
  • 0
Spillene jeg gleder meg til [Ikke bare 2012] :
Metal Gear Rising: Revengeance
Borderlands 2
GTA V
Anarchy Reigns
Asura's Wrath
SSX
Darksiders 2
Twisted Metal
Street fighter X Tekken
Tomb Raider
Bioshock Infinite
Prototype 2
I am Alive
Syndicate
Far Cry 3
Gotham City Impostors
Counter Strike: Global Offensive
Tekken Tag Tournament 2
Max Payne 3
Hitman Absolution
Prey 2
Devil's Third

Må si at lommeboka mi kommer til å lukte brent etter 2012 er ferdig (om vi overlever)
Skal også på TG og Skal kjøpe diverse nytt Gaming Utstyr
2012=EPIC !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Det er mange spill jeg gleder meg stort til og flere av disse listet blant annet Gamingisforlife opp

...i tillegg til Cities XL 2013, nye Need for Speed, Mass Effect 3 samt en haug med spill som jeg ikke kommer på i farten
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!