Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da har julefreden senket seg her på Rishaugen i Snåsa og vi våknet opp til at Kong Vinter har farget trær og bakke med fin hvit snø, mens barna hoppet opp og ned etter besøk av nissen. I alle fall de to minste var i ekstase og det å få en liten gave (med snop) i nissesokken er hvert år stort. En fin tradisjon som vi liker veldig godt her hjemme.

Så nå har vi spist julefrokost sammen med barna og sett på diverse julefilmer. Hele familien samlet til bords er noe som er herlig og savnes litt inn i mellom. Så julen er fin slik og hvor vi alle tar oss tid til ekstra kos sammen.

I ettermiddag kommer svigers på besøk og skal på julemiddag til oss. De får servert ribbe, sossiser, julepølse og medisterkake samt tilbehør som seg hør og bør. Vi skal også være hos oss og pakke opp julegaver og barna håper nissen kommer på besøk.

Vi gleder oss stort til denne dagen og selvsagt også resten av julen. For dette en fin tid for oss og familien. Det er mye som skjer, venner kommer på besøk og vi kan nyte alt hva julen har å by på.

Med det vil jeg ønske alle dere en riktig God og fredfull Jul og kos dere godt alle sammen.
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
God jul til deg også, Bernt. Håper du får en fin jul med familie og venner.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Høres bra ut. God jul, Bernt Erik!
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
God Jul Bernt ;) Håper også alle andre på GR får en fin jul
Les en bok, pok en snok!
  • 0
God jul.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Våknet opp med regn, og vind....
Men for ca. 30 minuter siden begynte det å snø
Så det blir vel en hvit vinter i år også

God Jul Bernt Erik, og til alle andre
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
God jul til deg også, Bernt!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ønsker god jul og godt nyttår til alle på Snåsa
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Må du også ha en virkelig flott jul, Bernt
Alt er koselig her hjemme også, utenom det faktum at det ikke er snø
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
  • Play
  • Play
God jul til deg Bernt, så vel til alle dere andre her på GR!^^
  • 0
God jul!
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!