Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Grand Theft Auto III: 10 Year Anniversary Edition ble lansert i går, og etter at Kronoz skrøt av hvordan det fungerer på Ipad ble jeg nødt til å kjøpe det til Iphone.

Etter en drøy time med spilling, må jeg spørre meg selv: Er dette det beste spillet til telefonen noensinne? Kontrollene er strøkne (litt tilvenning med bilkjøring, og jeg har ikke fått testet meg selv i de heftigste kampene ennå), grafikken er pen, og gameplayet vet dere er av ypperste klasse.

Med originalinstillingene ble kartet i minste laget, og mine 30 år gamle øyne måtte myse for å få øye de grønne prikkene som indikerte hvor jeg kunne plukke opp prostituerte (de var ikke til meg, men skulle leveres på et politiball - æresord!). En nærmere titt i menyen viste muligheter for å forstørre kartet og flytte knappene dit jeg vil ha dem. Enkelt.

Jeg skal prioritere mange timer i helgen, slik at jeg kan skrive litt mer detaljert om spillet i neste uke.

Hva er ditt favorittoppdrag i GTA III?

For mer informasjon om systemkrav kan du lese nyheten her.

Spillet koster 35 kroner på App Store

Insane Jump eller Cinematic view? Uansett er det fett...

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Holy bazooka! Er det in-game-grafikk eller?
Kristian Nymoen - Sjefredaktør
  • 0
Siterer Kristian:
Holy bazooka! Er det in-game-grafikk eller?

JA
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har hørt om Holy Hand Grenade, men ikke Bazooka!
Tidligere redaksjonssjef hos Gamereactor Norge
  • 0
Beste oppdraget er 'I Scream, You Scream', hvor du skal stjele en isbil, for så å lure en gjeng med isglade gangstere bort til den ved å spille isbilmusikken. Så detonerer du bomben som du tidligere hadde skjult i bilen. Mission Passed!
  • 0
Isglade gangstere, ass. Can't live with 'em, can't live without...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Hvor lang tid varer GTA III? Vurderer p kjøpe det, er bare redd for at historien skal være like kjedleig og dårlig som GTA V sin.
  • 0
Siterer fantomena:
GTA V sin.

Antar du mener GTA IV, og du trenger ikke å bekymre deg noe særlig. Vi snakker om alle sandkassespills mor her.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hater å spille 3D spill på iPhone/iPad, så har aldri tenkt meg til å skaffe dette. Da kjøper jeg det heller til PC : P Spillet funker sikkert fett det, men 3D spill føles alltid så awkward ut på iOS maskinene...
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Kjøpte det for 21kr på iPad'en til kvinnfolke jeg, så ga jeg ho en 20kroning

Savna GTA III no sykt! Var hærlig å få spilla det igjen! Og kontrollene var veldig fine syns jeg.

Håper de gir ut fler slike jubeleumsutaver av GTA serien i framtia! Og om de hadde gitt de ut på Vita hadde heller ikke vært så ille
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!