Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Nå nærmer seg det snart Star Wars The Old Republic sin utgivelse, og jeg tror ikke at jeg er den eneste med forventninger til spillet. Så har vi jo også The Secret World og Guild Wars 2 som venter rundt neste hjørne. Masse å glede seg til.

Alt dette hadde virkelig fått meg til å danse på bordet i spenning, men nei. Ikke nå lenger. Når jeg leser at man kan kjøpe en dyrere utgave som inneholder en "Unik salgsautomat i spillet med et dynamisk vareutvalg som kun er tilgjengelig for dem som har kjøpt Collector's Edition" og får høre at GW2 skal ha mikrotransaksjoner, blir jeg liksom litt satt ut.
Er jeg virkelig den eneste som foretrekker å slenge ut 100kr, ikke mer eller mindre, i måneden for å kunne spille?

Greit nok med SWTOR, fordi 599,- er en nokså vanlig pris disse dager. Guild Wars 2 derimot, det liker jeg absolutt ikke. Når folk som anmelder spill gir et pluss for sånt forstår jeg ingenting.

Hva syns dere folkens, liker dere mikrotransaksjoner?

Har dere troen på at Guild Wars 2 klarer å balansere det slik som de har lovet?
Jeg skrev denne signaturen.
  • 0
Skal ikke TOR også ha mikrotransaksjoner + pay per month? Er bare lame at utviklerne og utgiverne ødelegger ting med å la 1%erne få kjøpt seg til suksess.
  • 0
Visste ikke at SWTOR også skulle ha micros, det suger virkelig.
Jeg skrev denne signaturen.
  • 0
Kjøper aldri slike MMORPG.
Rett og slett fordi jeg ikke har penger til å betale i måneden. Og fordi ofte ser slike spill kjedelige spill.
Guald Wars 2 kan bli kjøpt hvis jeg ikke må betale i måneden.
  • 0
Er heller ikke no fan av MMORPG-er, men RPG-er i det store hele er fantastisk Btw, digger Futurama og profilbildet ditt
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Jeg ser ikke problemet dersom ikke mikrotransaksjonene gjør det "Free to play, but Pay to win" som enkelte Gratis MMO har tråkket uti litt for mye...
Never rub another mans rhubarb
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!