Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jepp! Det stemmer! Nå er mulighetene for å vinne en PS3 rett rundt hjørnet.

Snart går BondeLAN'12 av stabelen. 22- 26 februar er avsparket klart, og nå kan man jaggumed også vinne en PS3 i samme slengen.

For kjøper du billett før jul, altså 24/12 blir du med i trekningen om en splitter ny PS3!
Genialt, med tanke på at min er begynt på få plassproblemer på harddisken. Dessuten kan jeg jo gi bort min gamle til ungene i huset og få ha min helt i fred:)

Jo mer jeg tenker på det jo bedre blir det:)

Vil du sjekke litt mer ut om saken og finne oppskrifta på hvordan man bestiller billetter kan du jo bare besøke denne linken her:

http://bondelan.no/nyheter/7/07-12-2011/bli-med-i-trekningen-av-
en-playstation-3


De søker også etter crewmedlemmer for de som kansje har lyst til å se hvordan et LAN fungerer på baksiden. Har du lyst til å være med på årets LAN og gi litt av deg selv, kan du jo sjekke ut denne linken:

http://bondelan.no/nyheter/2/30-09-2011/har-du-lyst-til--vre-med-i
-crewet


Uansett hva du måtte velge å gjør, så gleder jeg meg til å møte deg der:)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Jøss, det var jo en fristende premie. Har dessverre ingen planer om å dra på BondeLan (litt langt vekke for min smak), så får ønske lykke til til alle som er med i trekningen.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Hadde jo ikke vært negativt med en slik.
Kunne jo fått testet Uncharted, Heavy Rain og Demon's Souls.

Men jeg må nok vente til tidlig januar før jeg kjøper billett.
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal oppover enda.
(Og med bestemt mener jeg at jeg ikke er helt psykisk klar for noe slikt enda).
Men jeg har ikke noe mindre lyst til å dra oppover for å si det sånn.
  • 0
Helt klart at du trenger enda en konsoll..hehe..

Men kjekt hadde det vel vært, tenker jeg...en grise-fri Ps3...knis..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Ja, er du gal? Trenger alltids en ny konsoll i dette huset;)
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Kongebra blogg Lykkedragen og jepp, selv hadde jeg nok ikke sagt nei takk til en konsoll til

Takk for god blogg

Så til alle som vurderer BondeLAN, dette kommer til å bli litt av et event og Tommy, vi skal ta godt vare på deg og gjøre hva vi kan for at du skal trives
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!