Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig er det snart jul og vi kan nyte det julen har å by på av mat, drikke og snop. For en god stund siden dukket julebrusen opp i butikkene og det ble selvsagt feiret med å kjøpe julebrusen. Den aller beste julebrusen i mine øyne er og blir E. C. Dahls sin. Den er helt nydelig. Rund og fin i smaken og som gir julestemning så til de grader. Når den brusen inntas, ja så er det jul. Til og med vår minste sønn som normalt ikke drikker brus liker godt julebrusen. Et godt sikkerstikk til juledrikke her i familien med andre ord

Hvilken julebrus liker du?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har aldri skjønt at det fins folk som ikke liker brus. Ihvertfall, min yndlingsjulebrus er den ifra Lillehammer, . Den blir tappet? av ringnes. Ganske lik E. C. Dahls, men hakket bedre etter min mening
Jeg var her
  • 0
Den som er på bildet
Før viste jeg faktisk ikke at det fantes andre Julebrus en den på bildet....jeg ble fostret opp på den julebrusen på bildet
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jeg drikker den julebrusen jeg blir gitt, med mindre den smaker helt forferdelig.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Skal man ha rød julebrus er det Grans sin som gjelder. Men skal man derimot ha brun julebrus, er det Lillehammer sin som er best.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Passer ikke dette bedre til forumet da?
Website: http://mationmac.com/
  • 0
Liker best Sørlands julebrus med CB sin julebrus på andre plass.
  • 0
Dahls<3
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lillehammer sin er best. Ikke vits å påstå noe annet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer LesMiserable:
Liker best Sørlands julebrus med CB sin julebrus på andre plass.
This.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
So true NewAge !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Holder meg langt unna julebrus (og all annen brus for den saks skyld)
Blir for søtt og kvalmt.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Cola er julebrus.
  • 0
Root Beer eller Vanilla Coke. Det er ikke bare julebrus da, det er helårsbrus! Dessverre selges de ikke i Norge så vidt jeg vet :-/ Når man må helt til Sverige for å handle Root Beer vet man at noe er gærent med dette landet her.

Ellers er jeg veldig glad i julemelken. Joda, jeg vet det er samme melk som på resten av året, men jeg kan sitte å titte på illustrasjonene på kartongen under hele frokosten. Blir aldri lei.
  • 0
Lillehammer er min favoritt. Julebrusen er høydepunktet blant alle høydepunktene ved høytiden, men har vært syk så og si hele tiden siden den kom ut, så har ikke hatt mulighet til å drikke så mye. Etter denne kommer Aass, kanskje mest kjent som "Julebruskongen" sin favoritt.
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Min må være Arendal sin eller sørlands.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Robin Høyland: Jeg har sett Root Beer her i Norge, på Meny
Jeg liker best Grans røde Julebrus!
Safety first!
  • 0
aass julebrus er king <3
  • 0
Aass for faen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
AASS
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Robin Høyland:
Root Beer eller Vanilla Coke.


Begge selges på Meny her i Vennesla. Sikker på at det ikke er butikkene der du bor som ikke har giddet å ta de inn pga. manglende etterspørsel?
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Julebrus not red? Not approved.
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Siterer DoanDavid:
Begge selges på Meny her i Vennesla.

Ica Maxi bruker å ha Vanilla Coke.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!