Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er ikke til å legge skjul på at november er en hektisk måned for folk flest, og spesielt for oss gamere. Storspill formodentlig ramler inn i spillhyllene en etter en, og de beste får en plass i våre kollektive hjerter. Selv har jeg skaffet meg tre spill den siste måneden og har fremdeles til gode å ordentlig fullføre samtlige; det blir mye veksling og man får liksom aldri nok tid. Da er det godt å vite at juleferien er rett rundt hjørnet.

Jeg regner med at i tillegg til en overflod av harde pakker under treet i år får samtlige av oss den sårt tiltrengte spilletiden vi trenger til å gjøre oss «ferdig» med årets dose stortitler.

Som et direkte resultat av den travle måneden vi har lagt bak oss har det heller ikke vært særlig mye aktivitet på anmelderfronten, hvem tar seg vel tid til å skrive når man knapt har tid til å spille? Jeg velger derfor å heller samle de beste medlemsanmeldelsene fra november og desember i én blogg, så fortsett å være aktive, kommenter og anmeld.

Helt til slutt må jeg bare nok en gang få lov til å markedsføre et helt fantastisk spill: Sonic Generations. Jeg er klar over at kritikken har vært langt fra optimal (hei Daniel!), men spillet er absolutt fantastisk og jo mer jeg spiller det, jo mer elsker jeg det. Om du lar litt krass kritikk hindre deg i å gi spillet en sjanse gjør du deg selv en stor bjørnetjeneste (og jeg trenger noen å konkurrere med på poenglistene!).

Det er tidlig å si, men dette er antagelig et av mine favorittspill i år, basta. Jeg planlegger, som en rekke av dere andre på Gamereactor, å skrive min egen versjon av «Årets spill», så se fram til det uti januar en gang.

Ellers vil jeg bare foreløpig ønske alle en god desember og en godt overstått november.

Har du det travelt for tiden, eller har du kanskje holdt spilling til et minimum i år? Uansett: hvilket spill er ditt favoritt så langt i år, og hvordan er ditt forhold til Sonic?

<bild>

Bildet er symbolsk og viser hvordan en blå strek skyter gjennom en kjedelig, svart og brun hverdag.
Just kill him with your awesome
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Blir mye jobbing på Rema denne måneden.
Spillmessig så har jeg bare ninja gaiden 2 av de spillene jeg har i direkte backlog..
Dark Souls er min GOTY og sonic har jeg et greit forhold til.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Så enig som det går an å bli med deg der Soraki

Ufattelig mange bra spill og ufattelig liten tid til å nyte spillene

God blogg igjen og du er ikke alene om å digge Sonic Generations og da til Xbox 360 og 3DS
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kan ikke si at jeg har noe forhold til Sonic akkurat.

Vet ikke hva favoritten er..forutenom Guitar Hero da...meeehen kanskje Zelda, som jeg har nettopp starta på....iallefall hvis jeg ser bort ifra all veivinga..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • 192
  • 192
Fryktelig mye skolearbeid nå, som gjør at det eneste jeg får gjort i pausene mellom all lesingen og pugging er korte intervaller med internnett og Spotify. Fått heldigvis litt tid til mitt kjære Anno 2070 i det siste, så jeg overlever akkurat

Når det gjelder GOTY er jeg fremdeles veldig usikker. Trenger rett og slett mer tid, og trolig vil jeg også skrive noen blogger om det selv.
Get ready for a better you
  • 0
Skole, Venner, og musikk gjør nok spillingen min til et minimum.

Skyrim er nok det beste sålangt i år, og jeg har lite forhold til sonic
*MacGyver Theme*
  • 0
Om jeg spiller 10 timer hver dag i hele ferien blir jeg kanskje ferdig med alle spillene. Ser frem til sommerferien. Skolen er hovedansvarlig for at så mange spill enda ikke er fullført.

GOTY er jeg ikke helt sikker på, men Oot remaken, og Xenoblade Chronicles er verdige kandidater.

kanskje unødvendig å si, men jeg er selvfølgelig en stor fan av serien, og har vært det siden jeg skaffet meg SA2:B til GC. Liker best 3D spillene, men har også kost meg med noen av 2D spillene.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Kan ikke være mer enig. Venner, prøver, kino, turer osv. Det er et rent helvete og jeg går bare i 9. klasse.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Prøvespam, Dark Souls, Skyrim, Zelda, litt League of Legends nå og da og så alle jeg eventuelt får til jul... blir ikke mye tid da.
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!