Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er mye vi mennesker må igjennom i løpet av hverdagen og mange valg må tas før man kan si seg fornøyd eller ikke. Selv sliter jeg godt om dagen med å velge, for i høst har det blitt lansert så utrolig mange gode og store spill.

For tiden trekkes jeg mellom spill som Battlefield 3, Skyrim, Citites XL 2012, Batman Arkham City, Call of Duty: Modern Warfare 3, og Need for Speed: The Run. Dette er spill som krever mye tid for å gjennomføre foruten sistnevnte da. The Run har jeg gjennomført og spiller nå litt multiplayer.

Hvordan er det med deg? Sliter du med å velge spill å spille for tiden eller er det kun et spill du kun nyter? Hvilke spill har du kjøpt i høst og er det noen spill du kommer til å kjøpe før julen ringes inn?

Skjermisen er fra Cities XL 2012 som jeg liker svært godt
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har altfor mange spill som jeg må spille, må fullføre Zelda, Halo CE remake, Tales of Abyss, og Mario Kart 7, samtidig som jeg gjerne skulle spilt litt mer BF3, Sonic Generations, Xenoblade Chronicles, og Dungeon Defenders. Gleder meg til ferie for å si det slik.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • 192
  • 192
Spiller nesten bare Anno 2070, men virkelig keen på å starte en nye gjennomgang av Deus Ex: HR.
Get ready for a better you
  • 0
Sliter noen ganger, men nå får tiden spiller jeg Batman: Arkham City. Elsker det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Spiller Skyward Sword og Origins, storkoser meg med begge!
  • 0
Har samme problemet som deg Bernt, har utallige spill som jeg enten ikke har runnet eller rørt. Akkurat nå fokuserer jeg på Dead Space på PC.
  • 0
Har Red Dead Redemption, Assassin's Creed 1, Assassin's Creed: Revelations og Batman: Arkham City jeg må fullføre
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • Play
  • Play
Dark Souls har desverre havnet litt i skyggen for Bf3 og Skyrim. Har ikke satt meg ned med en Ps3-kontroll på en god stund no.
  • 0
Nei, huff, her har mange spill blitt lagt i hylla etter kjøp for ikke å bli rørt igjen fordi jeg glemmer dem eller ikke har tid til å spille. Ryddet litt i hyllen hvor jeg har Wii spillene min. Der så jeg at jeg hadde No More Heroes 2. What!? Når kjøpte jeg det spillet, og hvor lenge har det ligget der urørt!?

Nei, det er nesten skremmende å lete gjennom de nå 50 - 60 spillene, fordelt på X360, PS3, Wii og PS2, som jeg har liggende...
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Sliter med å velge spill jeg også. Har ikke kjøpt noe nytt på snart to måneder, og alle de spilla jeg har er rape'd
Men hei, tjue en dager til jul ey
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Har samme problem har kjøpt mange spill men har bare hatt tid til Skyrim og Crysis
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg fokuserer kun på Skyrim nå og kjøper de andre spillene jeg vil ha etter litt. Jeg vil ha:
Mw3, BF3, Rayman rigins, Goldeneye Reloaded, Sonic Generation, Super Mario Land 3D, Ocarina of time 3D, Mario Kart 7 og sikkert mer.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
For tiden går det bare i Forza, men etter eksamen blir det Skyrim dagen lang!
  • 0
Sliter kanskje litt for mye...
Max payne 1 og 2, Skyrim, Rage, Battlefield 3, Uncharted 3, Alan Wake og Gears 3 som snart kommer i post kassen min...

2011 why so much games, Steam why have sales!
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Jepp, jeg har problemer... Med eksamener og juleferie på trappene må jeg tenke på at tiden er knapp, og at spillingen vil få et avbrudd. Jeg vil verken at Arkham City eller Deus Ex: HR skal få et avbrudd på flere uker... Så nå går det i Beyond Good and Evil HD... når jeg gidder. Lite spilling for tiden.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
kjøpt meg batman og skyrim, men ikke noen av de andre. Har runnet batman og holder på med skyrim, så jeg sliter ikke å velge.

Lagt til 2011-12-03 19:50:
Og er veldig glad for at jeg ikke har eksamen, eller tentamener som mange av de andre her.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Kun Ninja Gaiden 2 som er i direkte backlog. De andre spillene jeg har har jeg spilt en del fra før.
Skal gjøre meg ferdig med Dark Souls før jeg spiller Skyrim.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!