Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er noen som husker fjorårets forsøk på en julekalender her på GameReactor? Jeg prøvde å klemme ut et kåseri per dag, og jeg greide det fram til den 20. desember.

I år har jeg den gleden av å invitere nettopp deg på et vakkert førjulseventyr bestående av essay, kåseri, medlemsanmeldelser og en forrykende Game of The Year-finale.

"Men Ursa, dette driter vi jo strengt tatt i. Vi er her på GameReactor kun for å trolle."

Dette kan så være, men GameReactor har en brukerbase som er interessert i mer enn å bare skrive om bæsj i Chat 4.0, og det er viktig at disse brukerne gjør mer her på GameReactor enn bare å lene seg tilbake i godstolen og se på forumets forfall. Derfor lover jeg å skrive et blogginlegg/ei anmeldelse fra den 1. desember fram til julaften.

"Men du sa jo det samme i fjor, og lovte oss at du skulle ha Tingeling som profilbilde i hele januar om du feilet. Du skrev ingenting de siste fire dagene. Hva skal du gjøre i år om du mislykkes?"

I år skal dere finne en passende straff om jeg ikke lykkes i å skrive noe hver dag. Post et forslag til straff i kommentarfeltet, og jeg vil nominere tre av forslagene. Disse får dere stemme på den første desember. Om det ikke kommer inn mer enn tre forslag, og jeg finner noen av dem farlig for min egen helse, vil jeg legge til egne forslag.

Spørsmål?
  • 0
Straffen skal være at du må spille gjennom verdens kjedeligste spill.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uploade en film av deg danse til en sang av vårt valg 1 gang i uken i hele januar.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Du må skrive en lang blogg om dine pinligste øyeblikkene i ditt liv.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
  • 192
  • 192
Straffen driter jeg i, for tror du klarer det, men uansett: et flott opplegg!

Skal lese de tekstene jeg rekker!
Get ready for a better you
  • 0
levle til høyeste level på medal of honor: tier 1.....verdens kjedeligste spill!
Spartans never die. They're just missing in action.
  • 0
lol care chat 4.0 is the place
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • Ine
  • Ine
Siterer NewAge:
Uploade en film av deg danse til en sang av vårt valg 1 gang i uken i hele januar.


^This.

First up: Time Warp.
Riddle me this
  • 0
Du har sikkert startet med fortellingene allerede
Yeye, får håpe dette er bra da!
  • 0
Dette kan jo bli nok så kjekt å følge med på, håper du greier det
Ghostintor out-
  • 0
En passende straff kan være å lage en "live-stream" av deg selv, der du sitter i 48 timer konstant og piner deg igjennom Final Fantasy 13...

Men uansett, det høres ut som dette er et veldig kult prosjekt! Tror nok du klarer det uansett så en straff er sikkert unødvendig.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Filmmaraton i minst 24 timer i strekk med verden verste filmer, og du får ikke noe annet å knaske på enn tørt brød og vann.
  • 0
Kult oppleg! Gleder meg til den 1.

Straffen er at du må lage en kjempestor statue av tingeling i Minecraft. With all the details
Jeg var her
  • 0
Straffen er ... jeg vet da søren ta en av de som er oppe.
  • 0
hmmm

Spille gjennom Hannah Montana The Game.

Lagt til 2011-11-28 19:17:
Lykke til!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Straffen din er å se Batman & Robin.

....to ganger. Etter hverandre.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Nååh.... kvalitet foran kvantitet sier nå jeg. Lykke til...

Jeg vil ikke straffe! Kanskje jeg vil konkurrere? Nei, det er eksamenstid. Har ikke tid til å skrive kåseri og essays hele tiden. Men jeg poster snart et kåseri jeg har skrevet. Det er på en liten sensur-runde hos en gammel nynorsklærer jeg hadde, bare for å være sikker på at det ser ok ut. Jeg er jo tross alt ikke nynorskmann selv, men det er et morsomt virkemiddel.

Nåå føler jeg kommentaren min sklei litt ut. Hadet bra
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Live stream av Disney Singstar 24-hour.
Ikke lov å bytte disk. Kun Disney
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Blir meget spennende dette, får bare håpe det ikke blir en haug middelmådige tekster da. Som Joelspeanuts sier: Kvalitet foran kvantitet.

Selv har jeg vel planlagt noen skriverier framover, men ikke mer enn vanlig. Skal dog prøve å få med meg noe av det du skriver.

Skal tenke ut en passende straff... ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Gleder meg som bare det til å lese dine blogger som en julekalender for "meg"

Blir i alle fall spennende å lese dine kåserier og skriblerier, for å skrive er du flink til
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Straffen er: at du ikke får røre en eneste spillkonsoll i helle januar.
  • 0
Må slenge meg på New Age sitt forslag til straff, det ville nok fort blitt underholdene å se på

Ellers så er dette et flott opplegg. Jeg fulgte av ren latskap ikke så mye med på kalenderen din i fjor, men nå gjør jeg knapt annet enn å site å se etter interessant brukerinnhold, så jeg gleder meg.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!