Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har vært eier av en Iphone 4s i en god stund, og jeg kan ikke si at jeg er noe annet enn fornøyd.

Jeg har likevel lagt merke til noe jeg synes er litt merkelig. Det blir produsert gode spill som Real Racing 2 og Infinity Blade, begge med imponerende grafikk, lyd og gameplay.

Hvorfor er det da sånn at jeg helst blir sittende med Tiny Wings eller Angry Birds?

Jeg reiser to timer med buss hver dag, og har jo et hav av tid til å teste de virkelige spillene...

Hva er det som får meg til velge bort noe så rått som dette til fordel for en fugl med altfor korte vinger i et høyst repeterende spill?

Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Kan det ha noe med at disse to spillene ikke tømmer batteriet på en time, i hvert fall ikke Tiny Wings. Angry Birds har en del fysikkalgoritmer i bakgrunnen vil jeg tro, men det heftigste er det jo likevel ikke.

Vet ikke om du lader på jobb eller hva du gjør, men batteriforbruk kunne vært enn grunn...

Eller så er det rett og slett det at Angry Birds og TinyW. er optimale touchtelefonspill, lette å operere, selv med én hånd, lette å forstå. Less is more... det enkle er ofte det beste... reven rasker over isen...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Avhengighet.... hva mer kan jeg si
Gameplay får du hjemme, tidsfordriv får du på iPhone
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Dere er nok inne på noe begge to, selv om batterilevetid ikke er noe som hindrer meg.

Infinity Blade har jeg spilt en del, og det er veldig tilgjengelig. Kanskje det bare er avhengighet som trekker meg tilbake mot fuglespillene...

Har dere noen tips til spill som kanskje har gått under radaren min? Da mener jeg spill som heller mer i retning av kapasitetspressere enn mot enkel moro.
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Avnhengighetsskapende. Hver gang du setter deg inn for Infinity Blade vil du nok ikke stoppe å spille,men fortsette.
Skal du spille Tiny Wings kan du bare droppe innom og ta en bane og så være ferdig. I Thinkz..
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Selv foretrekker jeg utfordrende plattform spill som League of Evil og Pixman.
  • 0
Du har dårlig spillsmak?
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
@sonic og link

Det blir ihvertfall vanskelig å motbevise etter denne bloggen;)

Har lastet ned League of Evil nå, og skal se om det fenger...
Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?
  • 0
Tror nok det ofte blir - det enkle er ofte det beste
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!