Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

før jeg starter ordentendelig , på denne bloggen.
så vil jeg bare si at jeg beklager at jeg har stoppet veldig og være en aktiv bruker her på GR.
jaja, sånn kan det gå , men det denne bloggen vil handle om er, mat/ godis, og man må ikke glemme drikken da, den er best.
så fortell meg folkens ? vilken drikke liker derre best ? og vilken yndlings mat eller godteri liker derre best?
min personelige favoritt er melkesjokolade, og julebrus , eller urge da seffølgelig.

denne komboen passer best når jeg spiller cod :)
  • 0
Julebrus og Sørlandschips. Digg ,men så fett for datan
Jeg var her
  • 0
Melk og en skive med fårepølse.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
@armadillion : det var digg snaks det da ja er enig , chips er digg. men det blir for fettete for kontrollen eller pcen desverre


@dark samus nemesis : ja det er sikkert godt det, men kansje litt uvanelig snaks ?
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
DSN: Når du sa det fikk jeg lyst på en skikkelig salt fårepølse og skinke og bare spise det med hendene!

Anyways så liker jeg best cola og potetgull, selv om det er utrolig irriterende å få fett på mus og tastatur, så det ender alltid med at jeg forsyner meg i ventetiden mellom matchene på CoD hvis jeg først har noe snacks tilgjengelig.
  • 0
@smæ : ENIG ! ogsen type chips liker du a ?
salt ? det er min favoritt
  • 0
Spiser sjeldent snacks når jeg gamer, med untak når jeg er på gamingkveld med kompiser. Men skal jeg først spise noe, så er mariekjeks en favoritt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Julebrus som drikke/eller vann. Spiser sjeldent snacks når jeg spiller egentlig.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Villa og sjokoladen bounty. Liker ikke å spise chips og slikt når jeg spiller. Det tar jeg når jeg ser på tv eller film. Da går det sørlandschips med spansk paprika eller creme fraiche. Eller vanlig maarud med sour cream and onion smak
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Sprite og sjokolade. Snacks har jeg aldri vært fan av
Sjokolade er BEST!!! Og passer best sammen med Playstation alt i alt. Xbox er mer fanta og smågodt. Wii passer best med vann (I said it) og kinamat. Ut av alle ting
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
Pizza fra Pizzabakeren og kald øl. God spillkveld for meg, det!
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Beste spillkvelden jeg har hatt var første kveld med Skyrim. To halvannenlitere julebrus, chips, sjokolade og en gigantisk pose smågodt. Usikker på eksakt hvor mye jeg la på meg den kvelden.

Ellers er en god gamingkveld en brus, og godteri, helst en pakke chips, en pose Ahlgrens biler eller en god pose smågodt.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Burn, melkesjokolade og potetgull m/ dipp.
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Cola og ostepop, nomnom.
Take off every zig, for great justice
  • 0
What CEG93 said
  • 0
Skal finne opp en maskin som mater meg med potetgull mens jeg gamer, så slipper jeg å smøre fettet fra potetgullet ut over tastaturet og musa.
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
I helga skal jeg smøre sammen skikkelig spillemat før prøvehelvete starter den kommende uka!
  • 0
@parkour gamer : genialt!! ! det er det mange som vil ha
  • 0
Skal jeg først ha noe må det bli Fanta/Solo og potetgull, eller kanskje smågodt, for ikke å kline fett utover tastaturet.



Haha, genialt bilde!
Bra det ikke var den Ewoken de møtte på Endor!
  • 0
Tar gjerne noe smågodt/melkesjokolade når jeg gamer eller potetgull m/dip.

Når det kommer til drikke foretrekker jeg Burn eller en eller annen brus.

Men det er langt ifra nødvendig og somregel så drikker jeg bare vann når jeg gamer..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Fælt så mange som drikker energidrikker mens de spiller, æsj og fysj.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Fælt så mange som drikker energidrikker mens de spiller, æsj og fysj.


ja det er veldig rart. du bruker jo ikke noe energi når du gamer. man bare sitter på sofan

jeg pleier vanligvis bare å ta en pose med chips + pepsi
Hvis du leser dette har du fritids.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!