Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Endelig er det helg igjen. Det er lenge siden dere har sett meg. Skrev en blogg forrige forrige helg, men den ble slettet av adminnene fordi den var for kort. Jaja. Det jeg skrev var at jeg hadde fått Skyrim. Faen for et spill. Elsker det. Valgte å bli den der tigeren. Har blitt drøy på sniking. Spillet eier, vi behøver ikke snakke noe mer om det. Ikke spoil. Da klikker jeg. Sist gang jeg klikket var det nesten en som døde. Men noen klarte å roe meg ned. Takk til dere.

Ellers skal jeg bare spille enda mer Skyrim nå. Faen for et spill. Har RLE-fremføring på torsdag. Mig. Den driter jeg i. Er ikke flikk i religioner og sånt. Faktsisk så avskyr jeg religioner. Ble ikke døpt fordi jeg var et monster da presten skulle ta vann over hodet mitt. Barnslig ritualet, må jeg si. Drukne en unge. Barnslig. Men nok om mine erfaringer. Jeg må ikke fortelle så mye. Folk må tro jeg spinn gal. Hø, hø, hø.

Ukens dilemma: Dyppe tissen i svovelsyre eller bli bitt av en slange, sånn at den blir dritvond og forgiftet. Man kan ikke gå til legen. Fyr løs!
- Kraigo. Ut
  • 0
dårlig
DoGRoG og blyantkvesser er coole men gay xQ
  • 0
Siterer Kule G:
dårlig
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ja jøss at du nesten drepte noen.
Hvis du er sånn du gir inntrykk av bør du besøke legen en tur.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Bare fordi jeg har sinneproblemer, så må ikke dere bare klage? Er faktisk med i en undersøkelse for å se hvordan sinte barn takler motgang.
- Kraigo. Ut
  • 0
"Bare fordi jeg har sinneproblemer, så må ikke dere bare klage?"

Hvis du blir sinna når du gamer, bør du la være å spille dem.
  • 0
Ah, deilig med en ny "Kraigo er mitt navn". Du er favorittbloggeren min, eller hvertfall på topp 3. Jeg blir slått i bakken av dine kreative ordvalg og morsomme setninger. Gleder meg til neste uke!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Perkour: Har aldri sagt jeg blir sinna av å spille.

Predator: Biggie er kul. Jeg elsker Big Poppa. Hvilken syns du er best?
- Kraigo. Ut
  • 0
Hovedpersonen dør på slutten
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Mest randomme blogg serie.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Banan, du er den værste særskriveren. Serien min er ikke blogg, men jeg har en blogg-serie. F. eks, det er stor forskjell på finskrift, og fin skrift. Førstnevnte er en egen skrifttype. Sistnevnte forteller at skriften er fin. Herregud.
- Kraigo. Ut
  • 0
dårlig
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Kraigo:
Predator: Biggie er kul. Jeg elsker Big Poppa. Hvilken syns du er best?


Vanskelig å velge, men er nok enten Hypnotize eller Juicy
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • 192
  • 192
Sorry Skyrim-fans, mens Anno 2070 is da shit!
Get ready for a better you
  • 0
Hva er Anno 2070?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Kattepusen min er søt.
  • 0
Parkour, ta også hold kjeft
- Kraigo. Ut
  • 0
Liker bloggene dine, men jeg synes du burde skifte overskrift til noe annet enn "Kraigo er mitt navn".
  • 0
Fantomet, Kraigo er mitt navn har blitt mitt varemerke. Homer Simson Doh, jeg sier Kraigo er mitt navn
- Kraigo. Ut
  • 0
Kraigo, hold kjeft.
  • 0
Predators sarkasme lyser gjennom skjermen
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Kraigo, du er så kul <3
Beundrer deg.

Cherno, neeeeida, ingenting av det positive som er skrevet her til Krako er sarkasme? Hvor i all verden fikk du det fra?

Lagt til 2011-11-19 15:39:
No offence, men er det bare jeg som føler at Kraigo er en annen GR bruker's "trolle profil"?
Føles som om Kraigo egentlig er, for eksempel, Predator. Men Predator kun bytte IP adresse når han skal bytte mellom brukerne, for å ikke bli catchet.
No offence, btw.
  • 0
Du virker litt hissig på grøten for å si det mildt.
  • 0
Hadde tatt svovelsyren ;P
  • 0
fett. misunner deg sykt ass. du er sykt fet. loveu baby<3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!