Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Veldig god samlerutgave her, ja! Selv selv må jeg skaffe meg en Collector`s Edition av et spill snart....

"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Virker som en meget kul samlerutgave. Av eksklusive versjoner i min spillhylle finner man kun Halo: Reach (limited edition) og Batman: Arkham City (special edition). Selv om jeg ble litt skuffet over innholdet i sistnevnte, tar coveret seg usedvanlig godt ut i hylla.

Revelations skal jeg definitivt skaffe meg en gang. Har nå bestilt Brotherhood, og regner med at det skal lande i postkasse i begynnelsen av neste uke.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Råstilig den der da og Ubisoft er flinke til å legge opp ting i slike utgaver
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Sorry Soraki, men en samlerutgave skal være slik http://www.youtube.com/watch?v=nsZwchzCaHk
Og den kjøpte jeg
Darkness becomes light, Light falls into darkness. Dreams are connected to each other-- When you fall into a dream, You are connected through dreams to "The world enclosed in sleep".And if you open the "Keyhole of sleep" in that world,
  • 0
fantomena: Joda, har da en god del av de, hva ved denne bloggen skulle tilsi at jeg ikke hadde det?

192: Jeg trodde de hadde bestemt seg for å finne en annen løsning for DRM-greiene...

Tommy: Jeg er ikke så kjempe hypp på art bøker, men har det på samme måte med soundtracks.

Predator: Svart for the win ^^

Petrol: Du har mye å se fram til!

nike13: Hva fulgte med i Animus boksen? Kunne tenkt meg å kjøpe den utgaven, for encyklopediaen, men hadde blitt vanskelig å rettferdiggjøre den store prisforskjellen kun pga. det. Er ganske sikker på at den kan kjøpes frittstående også. ^^
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!