Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Personlig liker jeg å samle på ting, men det er vel egentlig ikke derfor jeg ofte kjøper spesielle utgaver av spill jeg ser fram til. Det er mer følelsen av å få noe ekstra som man kan ta, se eller høre på som unektelig frister veldig.

Som jeg har sagt tidligere er det de samleutgavene som har fysiske godsaker som er aktuelle å kjøpe og da jeg senest i dag mottok min helt egen Collector's Edition av Assassin's Creed: Revelations var det til min fornøyelse en meget solid og fysisk boks som møtte mine spente fingre i bunnen av postkassa.

Nærmest som en prematur julegave åpnet jeg forsiktig innpakningen og tittet inni; det var en meget stilig boks med en utfelt Assassin's Creed-logo som møtte meg. Boksen var forseggjort og ved å skyve logoen opp, åpnet mekanismen seg som vist på bildet; dette var riktig så imponerende, men det beste var innholdet.

For Ubisoft har virkelig vært rause i år; inne i boksen var selvfølgelig selve spillet, men også en veldesignet bok med konseptbilder fra spillet og kommentarer fra folkene bak. I tillegg fulgte det med de sedvanlige godene man kan vente seg innenfor selve spillet (kostymer, oppdrag, etc.), en unik animasjonsfilm om livet til Ezio Auditore og gjemt inne i coveret fant jeg en CD med spillets soundtrack. Som en liten bonus får alle som kjøper spillet tidlig til PS3 det første i franchisen med på kjøpet.

DETTE er hvordan en samleutgave skal se ut, og dette var attpåtil kun den mellomste versjonen av spillet.

Angående selve spillet har jeg bitt meg merke i at kritikken er noe blandet, alt fra en svak 5/10 til en heftig 9'er. Så jeg aner egentlig ikke hvordan jeg kommer til å reagere; fram til nå har jeg gledet meg skikkelig, men har prøvd å justere hypen noe på bakgrunn av anmeldelser. Om spillet er som de fleste sier, likt sine forgjengere, har jeg ikke noe nevneverdig problem med det.

Hva synes du om samleutgaver? Har du kjøpt noen i det siste, og hva foretrekker du å få i boksen hvis du kunne valgt? Og, har du planer om å skaffe deg Assassin's Creed: Revelations?

Inntil videre, Soraki ut!

Enten har Ubisoft vært meget rause, eller så har jeg vært en eksepsjonelt snill gutt i år ^^

Just kill him with your awesome
  • 0
Du har med andre ord ikek skaffet deg så altfor mange samlerutgaver.
  • 0
Pent!

Lagt til 2011-11-16 18:35:
Fantomena, ikke alle som har råd til å kjøpe samlerutgaver så ofte ...
Ikke forvent at de fleste skal ha like mye penger på waste på spill, som deg
  • 0
Heroes VI sin var ganske god, fikk til og med en T-skjorte med på kjøpet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Personlig så likte jeg samleutgaven til Brotherhood bedre Den kisten er så utrolig kul. Tar seg godt ut i hylla mi^^,
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Damn, angrer nesten på at jeg ikke kjøpte den når jeg så den på Platekompaniet i går.
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • 192
  • 192
Tenkte lenge på å kjøpe samlerutgaven til Anno 2070, men var egentlig bare skrap som fulgte med, så da blir det heller vanlig versjon.

Og må si ACR sin virket stødig! Spillet derimot har jeg ingenting til overs for...
Get ready for a better you
  • 0
Oooohohohoho! Den var kul :3
Kanskje den skal vurderes?
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Elsker samlerutgaver av spill! Har selv disse Collector's Edition-ene: Alan Wake, Far Cry 2, Batman: Arkham City og AC: Brotherhood

Skal kjøpe Revelations så fort som mulig, og da blir det nok samlerutgaven

Fin blogg!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
FUUUUUUUUU

Du bør gjemme alt dette neste gang jeg kommer til deg, ellers stjeler jeg alt sammen
  • 0
Jeg har collector's av Alan Wake, Assassin's Creed 2, Halo Wars, Arkham City, Fallout New Vegas og Fallout 3. Kjøpe Revelations samleutgave idag, og må si det er blant de kuleste samleutgavene jeg har vært borti. Jeg bryr meg ikke om å få med statuetter, actionfigurer eller noe annet skrap. Dessuten er innpakningen dritkul. Kun Fallout 3 og Alan Wake har hatt embalasje som har fungert bedre.
  • 0
I tillegg får du jo AC1 i tillegg ^^
Ubisoft er rause, imotsetning til visse andre utgivere ^^
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Wow, det var..... Lite.....
  • 0
  • 192
  • 192
Ja, ubisoft er kjemperause. Gir oss spill vi ikke en gang kan spille uten nett, og som kun kan installeres én gang...
Get ready for a better you
  • 0
haha, lite fis jo . Har alt for mange samle pakker :o
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Bioshock 2 sin samleutgave oste det klasse av. Du fikk med en Vinyl plate med spillets soundtrack ffs! Er ikke mye som kan toppe det.
We lost a moron, fucking celebrate!
  • 0
Stilig collectors edition !
Digga alt med den og fikk veldig lyst på å kjøpe den selv nå..
Den stiligste samlerpakken jeg har er Duke Nukem Forever Balls of Steel Edition.
Vurderte veldig sterkt å kjøpe CE av Skyrim men den var himla dyr !
Penger er verdiløse inntil du bruker dem.
  • 0
Har limited/collectors edition av Fallout New Vegas, Dragon Age Origins, Red Dead Redemption, Assassins Creed II, Forza 3, Dark Souls, FarCry 2, Arcania: Gothic 4, Batman Arkham City, Gears of war 3 og Skyrim.

Så lenge en samlerutgave har med concept art bok, så er jeg fornøyd.
Alt annet er en bonus.
F.eks collectors edition av Skyrim kjøpte jeg kun for den massive art boken. Dragestatuen kunne jeg fint klart meg uten.

Når det er sagt så liker jeg å ha statuer fra spill stående rundt og har bla. Batman og Ezio stående på hver sin høytaler.
Og en liten zombie fra Dead Rising 2 ved pc'en.
Og selvfølgelig overnevnte dragestatue ved tv'en.

Har også CE eskene stående fremme, enten i hylla eller andre steder hvis de er store.
(på gulvet i Skyrims tilfelle, for den er gigantisk)
  • 0
Har nesten ingen samlerutgaven. Tror jeg har to. Er ikke så viktig for meg.
Jeg gjorde en kjempetabbe da jeg kjøpe Force Unleashed 2 samleutgave. Har ennå ikke greid å få fram innholdet på den hersens minnepinnen på noen maskin jeg har prøvd det på. Etter det bomkjøpet har jeg vært litt forsiktig med samleutgaver.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Holy schnikies
Den kunne jeg tenke meg, spesielt til PS3
Å tenke seg om før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter
  • 0
SVART COVER?

Anyways, har ikke mange collector's editions. Faktisk, kun to. God of War III, som ikke er noe å skryte av. Fulgte med et kulere cover, og et par ingame-greier.

Også har jeg Collector's Edition av Skyrim, som var et fantastisk kjøp og jeg er storfornøyd, selv om den kostet nærmere 1000 kroner ekstra. En massiv bok med konseptbilder og med forord av Todd Howard, en DVD som dokumenterer utviklingen av Skyrim og en stor og godt laget statue av en drage. Coveret selv er også mye kulere enn et vanlig et.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Jeg vil trekker World of Warcraft frem i lyset her.
Blizzard vet å sette standard og gi det folk vil ha. Så derfor blir det like gjennomført med Collectors Edition.

http://www.gamereactor.no/minebilder/Noral/?id=49076
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Helt grei samlerutgave det der. Jeg har ganske lyst på samlerutgavene av Arkham City og Uncharted 3. Her følger det med statuer, beltespenner, OST og filmer.

Den siste Samlerutgaven jeg kjøpte var av The Force Unleashed 2. En ganske kul minnepenn fulgte med, men spille sugde lem, så jeg angrer bittert på å ha sløst bort 500 kroner på en jævla minnepenn og et game script.

Lagt til 2011-11-17 08:00:
Fallout 3 collectors editionen var flott da, med art book og en bubble head vault-tec boy, eller hva han nå het, alt i en stor matboks.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Har selv bestilt denne utgaven. Ser ganske phet ut, må jeg si. Men sier meg enig med Kronoz, samlerutgaven til Brotherhood er definitivt kulere. Kisten er noe av det kuleset jeg har på hylla. Onlinen i dette spillet bryr jeg meg lite om, så de karakterene kunne jeg fint klart meg uten. Men resten av innholdet gjør vel opp for det, i guess. Spesielt soundtracks gjør at jeg blir ekstra fristet til å kjøpe en CE.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Mine samlerutgaver:


Crysis 2- Nano Edition
God of War III- Colletor`s Edition
Red Dead Redemption- Limited Edition
Heavy Rain- Collector`s Edition
Uncharted 2: Among Thieves- Collector`s Edition
Call of Duty 4: Modern Warfare- Game of the Year Edition
L.A. Noire- Nordic Edition

X360:

Brink- Special Edition
Forza Motorsport 3- Collector`s Edition
Halo: Reach- Limited Edition
Alan Wake- Limited Collector`s Edition
Battlefield: Bad Company 2- Limited Edition
Fable 2- Game of the Year Edition
Call of Duty: Modern Warfare 2- Hardened Edition
Call of Duty: Black Ops- Hardened Edition
Mass Effect 2- Limited Collector`s Edition
Bulletstorm- Epic Edition
Gears of Wa 3- Limited Edition

PC:

Age of Empires- The Complete Collector`s Edition
Call of Duty 4: Modern Warfare- Game of the Year Edition
Crysis 2- Limited Edition
The Sims 2- Complete Edition
Battlefield 2- Complete Digital Edition
Rage- Anarchy Edition
Saint's Row: The Third- Pre Order Edition
Mass Effect 3- N7 Digital Deluxe Edition
Battlefield 3- Limited Edition
Need for Speed: The Run - Limited Edition
Kingdoms of Amalur: Reckoning - Limited Edition
Syndicate - Limited Edition

Kan hende jeg har glemt noen.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!